Nail Inc. London - Royal Botanical Gardens

16.5.13



Kao što je većina vas pretpostavila, nisam mogla da izdržim i da sačekam sutra pa da objavim novi post (kao što bi bio red posle najave). Morala sam danas da probam mint lakić i napišem ono što mislim. 

Danas vam predstavljam svoj prvi Nail Inc. lak za nokte. U pitanju je Royal Botanical Gardens (RBG u daljem tekstu).

RBG je deo prolećno/letnje kolekcije za 2013 godinu. Pored ove divne mint, još tri boje su noviteti. U pitanju su nebesko plava, rozikasto-koralna i jarko crvena nijansa. Sve četiri bočice na čepu imaju jako slatku sličicu sladoleda "with cherry on top" i čašu u boji laka. 


Imam već nekoliko lakova koji se mogu svrstati u mint nijanse, ali neki su sa plavim tonom, neki sa malo jačim zelenim. RBG ima sasvim dobar balans plave i zelene nijanse u mint boji. Ne mogu da kažem da vuče na plavo, a opet ne mogu da kažem da vuče na zeleno. Baš je prava mint boja. Čak se ni ne menja sa promenom osvetljenja, samo menja intezitet. U senci je boja intezivnija, što se vidi i sa slika. U zatvorenom prostoru, na veštačkom svetlu boja je nešto mirnija (ove slike nemam, jer je potreban blic za slikanje, a on u potpunosti ubije ovu nijansu).

u senci
na suncu
Ranije nisam imala prilike da probam ove lakove, pa nisam ni znala šta da očekujem. RBG je jedna divna krema. Jako lepo se maže i lako se nanosi. Potrebna su dva sloja. Prvi sloj ostavlja ćelava mesta i propuste. Drugi puniji sloj rešava sve probleme i površina nokta postaje ujednačena. Formula laka je nešto gušća, ali se sa njom fantastično radi. Ne ostaju balončići nakon mazanja drugog sloja. Iako je svima poznato da oni nastaju kad prvi sloj nije dovoljno suv (a krene se sa drugim), ali nekad je naprosto do formule i to najčešće pogađa kremaste lakove. Po meni to je bitna stavka kad se prvi put susrećem sa nekim novim lakom, i stavka koja me može trajno privući ili odbiti od nekog proizvođača. Relativno se brzo suši i nije neophodan top coat, jer lak ima svoj sjaj. Ali, ako volite da se lak što pre osuši onda je brzosušeći top coat obavezan, jer se RBG ne suši za 5 min.

Sve slike su napravljene na blagom jutarnjem suncu.







Kao što vidite na slikama, ne mogu reći da li više vuče na plavo-mint ili zeleno-mint. Za mene je ovo jednostavno prava mint boja. Za sve mint lakove koje posedujem uvek mogu reći da li mi je više plav ili zelen. Ovde to nije slučaj. Takođe na netu swatchevi ovog laka se jako razlikuju. I verujem da će boja nekome više biti plava, nekome zelena. Zavisi od oka posmatrača i od tona kože osobe koja ga nosi. 

Mogu da ga preporučim svima. Naročito što je ovog proleća i leta u trendu mint boja, kao i druge pastelne boje. Moram priznati da sam otišla u Sephoru i pogledala ostala tri laka. Nebesko plavi Chelsea Physics Gardens mi je zapao za oko, kao divna, nežna, puderasto bebi plava boja. Cena lakova u ovoj kolekciji je 1910,oo din i kod nas se mogu naći samo u Sephori.

Jel imate neki lak ovog proizvođača? Koji bi ste mi preporučili kao "must have"?

Još jednom veliko hvala Coxy što mi je omogućila da dođem do ove divne nijanse. I veliko hvala Sephori što nam je dala mogućnost recenzije ovog laka. 

* Sve što sam napisala o laku je moje lično mišljenje i to što sam lak dobila nije uticalo na objektivnost moje recenzije.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

29 comments

  1. Divno od Coxy. Lak je pravi lepotanko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je lep lak. Ja sam iskreno odusevljena.

      Delete
  2. Prelepo izgleda na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na prilici i poklonu <3

      Delete
  3. U mojoj kolekciji mint lakova fali jos samo ovaj :D Odlicna recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ja ih imam nekoliko, ali nikad nisam uspela da potrefim nijansu. Ova je bas ono sto sam zamisljala.

      Delete
  4. prelepa, prelepa boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, jako je lepa nijansa.

      Delete
  5. Ah boja je predivna. :))))

    ReplyDelete
  6. Aaaa, savrsena mint nijansa! :)
    Predivno ti stoji.. :) Steta sto su tako skupi, imaju jako lepih lakova..

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Svaka nijansa taman po jedna kugla :)

      Delete
  8. Divna boja :) i bravo za Coxy i Sephoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Prase. I opet veliko hvala Coxy i Sephori.

      Delete
  9. Diiivan jelak ali moram priznati da meje jako odbila cena. Nekako cu jos za OPI da dam oko 1000 ali vise od toga mi je zaista ludo. Dobro je sto ste dobile na recenziju :D hihih
    P.S. I ti imas malu nokatnu plocu kao ja? O Boze kako ja patim zbog toga... Kad su kratki izgledaju mi nekako retardirano, jadnicci... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam malu nokatnu ploču, ali mi to ne smeta. Navikla sam i ne mogu da je promenim. Samo regulisem duzinu tako da ne izgledaju preveliki ili premali.
      Meni cena ne smeta, možda su malo skuplji nego napolju, ali tako je. U svakom slucaju jeftiniji su od Chanel Dior, YSl... a njih imam dosta :D

      Delete
  10. Joj Jelena - divan jeeeeee <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mnogo mi je drago da se pratimo i ovako.

      Delete
  11. Coxy je sjajna :)

    Prelepo izgleda na tvojim nokticima :)

    ReplyDelete
  12. Divan mintic, primetila sam da inace imaju jako lepe boje steta samo za tu nerealnu cenu po kojoj ih prodaju, pa prosto ne pozelim da isprobam nijedan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju jako lepe boje. Ja sam bas opet juce zagledala. Mogli su biti malo jeftiniji, jer bi bili pristupacniji sirim masama.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe