Comparation: China Glaze Pink Neons

15.5.13



Kad sam radila slike Pink Voltage neon laka, odlučila sam da uradim i poređenje svih China Glaze pink neon lakova koje imam. Uradila sam poređenje Ping Voltage (PV), Pool Party (PP), Hang-Ten Toes (HTT) i Love´s a Beach (LB). Na naslovnoj fotografiji svi su ispali pink lakovi, ali stvarnost je u potpunosti drugačija. Kako sam uradila za svaki lak posebno recenziju, neću se ovde puno raspisati. Cilj mi je da vam pokažem među ovom četvorkom koji je pravi pink lak, koji vuče na crveno-narandzasto, koji u sebi opet ima ljubičaste ili ciklamaste nijanse.

Slike na direktnom suncu:



Slike u polusenci:



Slike u senci:



Slike na indirektnom suncu (zatvoren prostor):



Jasno se vidi da nisu baš svi pink kao što su prikazani u naslovnoj fotografiji. Zato sam i postavila baš onu sliku za naslovnu, jer nijansa laka u strogoj senci, u bočici i kasnije na suncu ume da vara u potpunosti i da bude totalno neki drugi lak. 

PP je narandzast u odnosu na druge lakove, dok je u potpunosti drugačiji lak kad se nosi kao solista. PV je "najpinkastiji" od sva četiri. HTT ima najizraženiji plavo-ljubičasti podton. Dok LB najviše vuče na nijansu ciklame, i ima primese crvene u sebi. 

Zbog velike transformacije ova četiri laka, pre nego što se odlučite na njihovu kupovinu, bilo bi dobro da imate negde da ih probate, samo iz razloga da ne bi omašile nijansu. Boja sva četiri laka dosta zavisi i od vaše kože i samog podtona iste. Ako ste jedna od onih da vas nije briga kako lak zavisi od vašeg tena, onda sva četiri zaslužuju da budu u vašoj kolekciji. 

Nadam se da do sad imate bar jedan CG neonac, jer su stvarno fantastični i pravi lakovi za leto.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Pink Voltage mi je najlepši <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni isto, prelep je <3

      Delete
  2. ne zna se koji je lepsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi su lepi, ali je PV najlepsi, pa onda PV :)

      Delete
  3. Dobro poređenje. Razlikuju se više nego što bih očekivala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam znala koliko su razliciti, dok ih nisam pomazala ovako jedan kraj drugog i zapanjila sam se. A u bocici je razlika minimalna.

      Delete
  4. Jao ja sam jako neodlucna po prirodi i kad bih morala da biram jedan od ova 4 verovatno bi to trajalo bas duuuugo. Odlicno ti je poredjenje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, ne znam. Na tvoj ten mozes da biras bilo koji i da iznes odlicno. Hvala puno.

      Delete
  5. Hm, teško je prelomiti, ali možda mi je Hang-Ten Toes najlepši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni lično se on najmanje svidja. Ali, o ukusima ne vredi raspravljati ;)

      Delete
  6. Neverovatno koliko se razlikuju na noktima, bas koristan post. Imam Love's a beach a obavezno planiram i Pool Party za leto, predivan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da sam ti pomogla pri izboru.

      Delete
  7. Svi su prelijepi, ali nekako je Ping Voltage baš moja boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. PV je bas barbi pink, i divna je nijansa. Ti si jos na moru, obavezno ga uzmi.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe