China Glaze - Take a Trek

7.5.13

.

Na red je došao i CG holo, od kojeg sam dosta očekivala. U pitanju je Take a Trek (81292). Ovo je jedan tamno plavi holo lak, koji zbog bazne boje treba da ima jak linearni holo efekat. Ali u suštini nije uopšte tako. Postoji tu duga, ali nije toliko jarka koliko sam želela. Čak i na jačem suncu, nije jakih nijansi, nego je kao i kod ostalih lakova iz ove kolekcije (čije sam recenzije napravila). Boje su dosta smirene i naziru se samo na jačem svetlu pod određenim uglom. Boje koje su zastupljene u dugi su žuta, narandžasta i u najvećem procentu svetlo plava. Tako da se za ovaj lak dobije više utisak prelivanja nijanse, nego holo laka.

Plava bazna boja, ako se gleda samo kao plavi lak, je prelepa. Prava boja plavog, klasinčnog džinsa. Zbog te nijanse lično mislim da bolje ide na svetao ten, nego na tamniji. 

Što se tiče mazanja, isti je kao i prethodni lakovi. Prvi sloj nešto ređi, drugi pokriva sve. Relativno se brzo suši. Ja nemam bazu niti top coat na slikama.






Iskrena da budem, još uvek ne znam šta da mislim o ovoj kolekciji. Ne mogu ni da shvatim da li mi se sviđa ili ne. Imam još tri laka čije recenzije treba da objavim, a još uvek ne znam šta u suštini da napišem, jer se do sad svaka recenzije svela na onu prethodnu. Na žalost, takvi su mi utisci i nema mnogo razlike među lakovima, sem u boji i nijansi holo duge. 

Nadam se da ću do kraja predstavljanja ove kolekcije, moći lepo da napišem da me je bar neki lak beskrajno oduševio i da ću moći da ga preporučim, onako od srca. Za sad to je samo When Stars Collide.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

11 comments

  1. Meni se baš dopada ovaj, možda mi je i najlepši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je prelepa, tu nema diskusije. Ali kao holo lak nije bas najbolji.

      Delete
  2. Boja mu je baš predivna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se. Po meni trebali su ga napraviti kao regularnu boju, bez holo efekta.

      Delete
  3. prelepa boja, ali, ponavljam se, nije me oborio s nogu po pitanju holo efekta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazemo se. U jednoj recenici si rekla sve sto bih napisala za ovu kolekciju, ali bih sve lakove koje imam iz ove kolekcije mogla predstaviti samo u jendom postu.

      Delete
  4. Meni se ovaj lak mnogo dopada. Jeste holo efekat slabiji nego sto zelim al opet na suncu je fino izrazen. Jel se i tebi cini da ovi lakovi nisu bas postojani cak i sa bazom i tc-om?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam samo OPI Start to Finish bazu i sa njom ne pasu uopste. Nece preko nje nikako. Druge baze nemam, pa sam zato isla na goli nokat. Mada znam da bi ovi lakovi odlicno isli na vodenu bazu. Sto se tice tc, nisam probala, jer holo lakove uvek nosim bez tc. Tako da su kod mene na goli nokat postojani dan-dva.

      Delete
  5. boja je fenomenalna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas to htedoh da napisem... Neverovatno kako je dobra boja :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe