China Glaze - Strap On Your Moonboots

8.5.13



Peti po redu China Glaze lak iz nove holo kolekcije čiju ću kratku recenziju uraditi danas je Strap On Your Moonboots (81293)Ono što me je oduševilo kod ove kolekcije jesu nazivi lakova. Svi su nekako - svemirski, što ja lično obožavam. Ovaj lak je meni i pored svih nedostataka kao holo lak, jako lep.

Boja je tamno plava, mogu reći plava kao more pri velikim dubinama. Jednostavna, a opet jako lepa. Čak mi i ne smeta što nema jako izražen holo efekat, jer mi je ovako elegantna nijansa. Zamišljam je u sred leta uz belu haljinu i malo pocrneli ten. Fantastično...

Kao i prethodni lakovi, lepo se maže. Puna pokrivenost tek iz drugog sloja. Holo efekat, sad već klasično, miriniji i boje koje se vide su žuta, narandzasta, crvena, jako malo zelene i plava. Ako je jače sunce, duga je za nijansu intezivnija nego kod prethodnog plavca kojeg sam predstavila. 

Na slikama ja imam dva sloja, bez baze i top coata.






Nijansa plave je takva da je mogu nositi i devojke/žene bele puti i one tamne, bez obzira na podton, jer mislim da podjednako dobro stoji svima.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Ovo je moj favorit iz te kolekcije. :)
    Mnogo lepa nijansa, i da nije holo..
    Super ti ide uz ten. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Meni je ovaj plavac mnogo lepsi nego prethodan, nekako mi boja vise lezi.

      Delete
  2. boja je tako lepa..ja sam u zadnje vreme poludela za svih nijansama plave :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekada plave lakove nisam ni mogla da zamislim na noktima. Sad, uz ljubicaste nijanse, mislim da ih imam najvise.

      Delete
  3. Ovo je moj favorit iz Hologlam kolekcije. Boja je zaista predivna i jako lepo stoji na noktima. Mislim da bih ga kupila i da nije holo. Super ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bas lepa nijansa. Za njega nisam pogresila. Hvala puno.

      Delete
  4. lep ali ne toliko kao prijatelj iz prethodnog posta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepsi mi je ovaj, ne vredi :)

      Delete
  5. Replies
    1. Zato je i upao u najuzi izbor kod mene kao nesto sto vredi imati iz ove kolekcije.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe