China Glaze - Pool Party

12.5.13



Na ovaj pravi prolećni kišni dan odlučila sam da uradim recenziju jednog pravog letnjeg laka. A s´obzirom da nam leto tek predstoji, taman da ponovo uplovimo u vesele i vrišteće boje. Njih sam poslednja dva vrela leta stalno mazala, i iskreno se nadam da ću i ovo.

Lak koji će da razveseli malo ovaj dan je China Glaze Pool Party (80945). U nastavku teksta PP.

Ovaj neonac je deo iste kolekcije kao i čuveni Flip Flop Fanatsy. U pitanju je letnja kolekcija neonaca Poolside, za leto 2010 godinu. Ja ovaj lak naprosto obožavam i pored FFF njega sam najčešće mazala. Sam pogled na ruke ili stopala, kad nosim ovaj lak mi podigne raspoloženje. 

Boja je neverovatna. Pravi mali crveno-roza kameleon. Jako je teško uhvatljiv fotoaparatom i zato na netu ne postoje dva ista swatcha ovog laka. Kod nekog više vuče na crveno, kod nekog na roza, kod nekog na narandzasto... Kod mene eto je neki mix ove tri nijanse. Ali ja bih ga opisala kao roza, sa primesom crvene koja u sebi sadrži narandzasti podton. Hmm... Baš tako, jer ovu boju ne mogu opisati samo jednom nijansom. Inače sama boja je drugačijeg inteziteta na direktnom suncu, indirektnom suncu, u senci... Najizraženija je na indirektnom suncu, što ćete kasnije videti po slikama. A najlepša u senci.

Što se tiče mazanja, nije ništa bolje nego kod FFF. Teško se maže i treba dosta prakse da se namaže bez ostavljanja linija. Prvi sloj ostavlja ćelava mesta i linije, dok drugi malo deblji sloj to dobro pokrije. Lak se brzo suši i dok namažete drugu ruku, prva je već suva. Ipak između dva sloja ostavite makar 5 min pauze, da se onaj prvi što bolje osuši. Takođe malo savet: koristite novo umakanje četkice za svaki novi nokat, jer se lak i na četkici ume brzo osušiti. Ako ne volite deblje slojeve, slobodno nanesite tri tanja sloja. To ne bi trebalo da bude problem zbog brzine sušenja.

Boja je potpuno mat, što ja nikako ne volim. Na slikama imam jedan sloj Essence top coata. Tek sa tc ovaj lak je taman po mojoj meri. Dugotrajnost mu nije jača strana, i isto kao i FFF na mojim noktima ume da se sljušti već drugi dan. Ali, kako je lak letnji meni to ne smeta, jer i ovako ih često menjam.

Ovo su slike na direktnom suncu:



Slike u senci:



Slike na indirektnom suncu (zatvoreni sunčani prostor):




Lak je deo stalne postavke China Glaze i može se naći u prodaji. Mislim da je nijansa takva da odgovara svim bojama i svim tonovima kože, i nikako ne može da bude samo jedan lak u kolekciji. Ili sam ja samo privržena ovoj boji.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Ova boja mi je sledeca na listi za kupovinu, samo si me ubedila da treba da ga uzmem, bez obzira na mane laka :) Kako dobro izgledaaaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican je. Svakome bih savetovala da ga ima.

      Delete
  2. Replies
    1. Istina. Cak i zimi ako se nosi tako podigne raspolozenje na onom sivilu i belini.

      Delete
  3. A ja obožavam mat :D
    Ovaj mi treba uz jedan karmin, to je tačno ta boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman sad za leto i uz tvoj stil, ima da bude odlican.

      Delete
  4. Previse narandzast za moj ukus,ali na tvojim nokticima stoji super,bas lepo ide uz ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na meni takav ispada. Ali nemoj da ga odbacujes. Ako imas mogucnosti da ga probas, obavezno to uradi jer na tvojim rukama moze se desiti da bude potpuno drugaciji.

      Delete
  5. Mnogo mi se sviđa. Odavno nisam videla lep nandžarasti(preovladava ta od 3 boje), ovaj je baš divan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Eto razloga da sebe obradujes ovim lakom.

      Delete
  6. Odlican je! Nisam sigurna da li sam ga videla uzivo. Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
  7. Imam CG Pool Party i uopste nije boja kao sa slike :D Definitivno nije fotogenican :D Uzivo je prelepa neon pink nijansa. Mene takodje nervira sto se tesko nanosi, ostavlja brazde, i sto je mat. Ali sa jednim slojem tc izgleda savrseno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislila sam da sam jedina koja ne moze da uhvati pravu nijansu ovog laka i da sam luda sto mi vise vuce na roza uzivo, nego na narandzasto kao sto je ispao na slikama. Uopste nije fotogenican. Zato sam i "vikala" kroz ceo post da je boja promenljiva i da se ako je moguce proba pre kupovine, jer je definitivno jako razlict.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe