China Glaze - Ping Voltage

14.5.13



Danas vam predstavljam poslednji u nizu China Glaze neon lak koji imam. Uskoro će i nova neon kolekcija od CG, pa ovog puta na spisku ponovo imam par nijansi koje bih volela da prošetam ovog leta. I ne, nisu u pitanju ni roza, ni crvene, ni narandzaste boje. Ali, o njima kad dođe vreme.

Lak koji je doživeo da bude poslednji predstavljen u staroj turi neon lakova je Pink Voltage (70291), u daljem tekstu PV.

Ovaj lak je deo kolekcije kojoj pripada i moj miljenik Flying Dragon. Čuvena Ink kolekcija iz koje su potekli mnogi kultni CG lakovi. PV je jedan od mojih omiljenih lakova. Kao što ste već shvatili, mnogo lakova mi je omiljeno, ali dobro. Lak je neverovatan "eyecatcher" i nema šanse da vam ruke ne budu zapažene kad nosite ovaj lak.

Boja je prava barbi roza, sa plavim jako sitnim shimmerom. Čak to ne bih ni nazvala shimmer, nego bih rekla "plavim odsjajem". A opet taj plavi odsjaj nije čisto plavi, nego svetlo plavo-beli. Divno se presijava na suncu i ovaj shimmer je ono što PV čini toliko posebnim i očaravajućim. Nisam neki ljubitelj barbi boja, ali ova je nešto čemu retko koja devojka može da odoli. Ako nije dovoljno smela da ga nosi na rukama, za stopala je pun pogodak.

Kao i prethodnici stare neon formule, tako i PV ima mat završnicu. Tako da na slikama ja imam sloj tc i mislim da je ovaj lak mnogo lepši ovako, nego u mat verziji. Pa ga ja ovako i nosim. Takođe kod ovog laka treba isto biti vešt u mazanju jer se jako brzo suši i tom prilikom ostavlja ćelava mesta i neravnine. Ja nanosim tri tanka sloja, što nije problem zbog brzine sušenja. Treći tanak sloj sve prekrije, ali svaki prethodni mora biti suv, da ne bi došlo do povlačenja boje. Kad se trći sloj osuši nanesem tc i dobijem pravu bombonicu na noktima. 

Sve slike su slikane na suncu i boja je verna. Nije kameleon, pa samim tim ne menja se prilikom promene prostorije, osvetljenja, doba dana itd.






Boja je takva da svima pristaje, bez obzira na boju, ten i podton kože. U stalnoj postavci je pa se može naći i kupiti bilo kada. Pravi letnji lak.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Super je! Meni u radnji nije delovao mnogo drecavo al to je verovatno zbog osvetljenja. Odlicno ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bocici deluje drugacije nego na noktima. Ja sam bila uzasnuta kada mi je stigao, jos pre dve godine, a kad sam ga namazala odusevljenju nije bilo kraja. Hvala puno.

      Delete
  2. Aaaa, zaljubila sam se koliko je lep!

    ReplyDelete
  3. Divno ti stoji :)
    Što se tiče novih, navijam za plave, zelene, narandžaste, žute :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.
      Za nove donekle si u pravu ;)

      Delete
  4. prelep na svima ali se ja ne usudjujem da ga kupim jer se bojim kako ce ovaj sedef izgledati na meni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije toliki sedef. Vise je kao plavi odsjaj. Mislim da nema kome ne stoji. A uvek ga mozes i kod mene probati, samo da se ja sastavim.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe