China Glaze - Not In This Galaxy

10.5.13



China Glaze holo lak Not In This Galaxy (81161) je veoma zanimljiva za bazu holo efekta. Crveno-ciglasta nijansa. Lak je jako lep i na suncu se lepo ponaša. Holo efekat iako nije jak, solidno se vidi. Boje koje su zastupljene u holo dugi su crvena, narandzasta, žuta i preliv između roza i svetlo ljubičaste. Lak je dosta "smiren" i može se nositi i uz neku ozbiljniju, svedenu, formalnu odevnu kombinaciju, a može i uz svakodnevnu. Ja bih ga nazvala neutralnim. 

Ja na slikama imam dva sloja, bez baze i bez top coata. Isto kao i sve prethodne lakove iz ove kolekcije.






Boja je takva da mislim da podjednako dobro stoji i belom i tamnom tenu. Svakako mu treba datu šansu. Neki bi ovu boju nazvali "tetkastom" ali ja se ne bih složila sa tim. Jednostavno je univerzalna.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Replies
    1. Jeste, ali meni opet nesto fali kod ovog laka, da bi mi bio wau efekat.

      Delete
  2. Ovaj mi se najmanje dopada od svih lakova iz kolekcije. Tebi super ide uz ten. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ni ja sebe ne vidim sa njim.

      Delete
  3. Replies
    1. Ovo je tvoja boja, bas me podseca na tebe.

      Delete
  4. Baš je lijepa boja, nekako mi baš doziva ljeto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mene opet asocira na jesen i boje jesenjeg lisca. Ja leti vise volim neon nijanse od CG lakova.

      Delete
  5. Super boja za suncane dane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo da je holo jos bolji, bio bi super.

      Delete
  6. Lepa nijansa, može i za posao :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe