China Glaze - Infra Red

11.5.13




I na red je došao poslednji lak iz China Glaze nove holo kolekcije, koji ja imam. U pitanju je Infra Red (81159). Od ovog laka očekivala sam više. Iako imam OPI DS Extravagance, koji je po meni predivan lak, morala sam kupiti i ovaj CG, jer im se tipovi holo efekta razlikuju. Ali, očekivala sam jači holo s´obzirom na baznu boju laka. 

Bazna boja je lepa, ali već viđena mnogo puta. Samim tim po meni nije originalna. Tamno roza, sa nijansom ciklame u sebi, trebala je da ima jači holo. Ovako mogu da napišem da je holo slabiji isto kao i kod svih lakova ove kolekcije. Da je jaci, tada bi lak bio savršen. Zbog slabe duge, lak slobodno može da prođe i kao office friendly i da se nosi i u formalnim situacijama. Boje u kojima se duga preliva su narandzasta, žuta, crvena i ljubičasta. 

Lak takođe sam nanela bez baze i bez top coata. Imam standardno dva sloja i to je sasvim dovoljno za punu pokrivenost nokta.





Zbog hladne boje, mislim da ovaj lak odlično stoji hladnim i svetlim tipovima kože. Ali zbog toplih boja, koje su u samoj holo dugi, mislim i da topliji svetli tipovi mogu da ga prilično dobro iznesu. 

Želela sam da mi se jako svidi, da imam još jedan pored OPIja ovakve boje, ali sa drugačijim holo efektom. Ali ne vredi. 

Ovim lakom sam završila recenziju svih holo lakova oven ove kolekcije, koje ja imam. Po meni, najlepši lakovi ove kolekcije, koji su se izdvojili uglavnom samom baznom bojom su:
Ova tri laka vredi imati iz ove kolekcije, zato što slične boje nisam videla među drugim proizvođačima. Možda ih ima u mat ili glitter verzijama, ali ovaj blagi holo efekat ovim bojama daje poseban šmek. 

Hvala na čitanju.

PS: U toku nova rasprodaja lakova, bacite pogled na sličicu desno.

You Might Also Like

12 comments

  1. Meni je bas lep, asocira me na onaj moj Orly :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste lep, ali meni ne dovoljno na zalost.

      Delete
  2. On zaista izgleda kao da ima najslabiji holo efekat od cele kolekcije. Meni se dopada kako ti stoji, ali razumem i da si razočarana njime. Meni je Extravagance po baznoj boji mnogo lepši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OPI Extravagance mi je prelep lak i jedan od mojih ljubimaca, jer je prvenac.

      Delete
  3. Replies
    1. Meni se bas nesto i ne svidja. Moglo je to i bolje od CG.

      Delete
  4. napisala si od reči do reči isto šta sam ja pomislila dok sam gledala slike! čak je i meni ds odmah pao na pamet. a stoji ti lepo, btw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, ali DS je ipak lepsi po meni.

      Delete
  5. Nije los mada svakako nije moja boja. Moracu pogledati malo bolje OMG a UFO. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj ga, mislim da bi tebi tako otkacenoj odgovarao.

      Delete
  6. Stoji ti odlicno! Mene je cela kolekcija razocarala, los holo efekat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ne znam sta im bi. Posle dve odlicne kolekcije lakova sa odlicnim holo efektom, u ovoj kolekciji su ili omasili ili su namerno isli ka tome da ima blazi holo efekat.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe