China Glaze - Atlantis

22.5.13



Kad sam krenula sa "grbicama" i "šljokicama" da vam danas predstavim jedan divan lak. U pitanju je lak boje koja nije meni bliska i svojstvena, a to je China Glaze Atlantis (80406)Lak je izašao 2008 ili 2009 godine u kolekciji  "Specialty Collection" glitters. U toj kolekciji ima 50 nijansi i sve su lepe na svoj način. Najviše naravno ima glitter lakova sa krupnim i efektnim šljokicama.



Ovaj lak dugo nije mogao da se nađe kod nas u prodaji. I taman kad sam ga ja dobila iz inostranstva i platila duplo nego što košta u Srbiji, on se pojavio i to u veliki količinama. Znam da su ga devojke masovno kupovale, jer je stvarno prelep. Trenutno ne znam kakva je situacija sa ovim lakom u prodaji, ali ponekad naletim da ga neko bezuspešno traži već neko vreme. Ja sam primerak dobila tokom jeseni, a mislim da je prvi komad kod nas u prodaji bio na sajmu kozmetike, na jesen prošle godine.

Elem, lak je divne trava tamno zelene boje. I to one boje koju trava dobija buđenjem iz zimskog sna, tamno-prolećno zelena. Lak je jelly iako ima krupan gliter. I pored strukture laka, on se jako lako nanosi. Prvi sloj je providan, ali ostavlja dosta glitera. Drugi sloj može biti dovoljan, ali i ne mora. Meni se i pored drugog sloja na nekim noktima video beli deo, ali meni lično to ne smeta. Probala sam sa trećim slojem, ali izgleda jako neuredno i "debelo" sa nekako previše natrpanog glitera. 

Takođe prilikom mazanja treba obratiti pažnju i naneti gliter podjednako na celu površinu nokta. Ako se savlada tehnika mazanja ovog laka, na kraju ćete uživati u svoj njegovoj neobičnosti i lepoti. 

Prilično se brzo suši, ali opet zbog jelly strukture treba paziti nakon nanosa drugog sloja. Korišćenje baze preporučujem, zbog krupnog glitera. Nisam htela da testiram bez baze. Takođe sam na netu pročitala da su neke devojke imale problema sa bojenjem nokta u zeleno. Shodno tome bazu obavezno koristite. 

Kad se lak osuši, na dodir je površina lakiranog nokta je hrapava. Preporučujem korišćenje top coata, jer je lak onda prelep. Dobije visoki sjaj, gliteri se presijavaju u svim nijansama, dobija se utisak trodimenzionalnosti. Sva slojasta struktura laka se tada vidi.

Što se tiče skidanja ja nisam imala problema, i lako sam ga skinula kao i svaki drugi lak. Nisam morala da upotrebljavam foliju. Ali sam prilikom skidanja isto povlačila u jednom pravcu, a ne trljala levo-desno. I nokat je ostao neoštećen. A opet, lak nije samo gliterasti, nego ima baznu jelly boju, pa ni ne može da vam napravi velike probleme. 








Lak je jako lep i neobičan, i nadam se da vam se sviđa. Isto tako se nadam da ste još ranije uspeli da dođete do svog primerka. Ako niste i poželeli ste posle mog posta, nadam se da ćete imati sreću da ga uskoro nađete i udomite.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

31 comments

  1. Svaki put se oduševim kad vidim ovaj lak.

    ReplyDelete
  2. Lep je. Meni ovakvi lakovi nisu nesto zanimljivi ali posto je boja lepa mozda bih ga i probala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da mu je bazna zelena boja mnogo redja, bio bi jos samo jedan sljokicasti lak. Ovako sa ovom zelenom bojom je i meni privukao paznju, pa sam morala da ga imam. Prelep je.

      Delete
  3. Boja je diiivna, bas trazim neki ovakav lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ako ga nadjes uzmi ga obavezno.

      Delete
  4. lepotanko. jedan od najdivnijih lakova IKADA, po mim mišljenju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Inace, tvoja boja + sljokice = ne moze da ti se ne svidi.

      Delete
  5. Replies
    1. Znam da ga imas na profil slici ;)

      Delete
  6. Divan je. Asocira na Karibe ili tako neku lepotu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mene asocira na prolece.

      Delete
  7. Meni liči na rep Male Sirene :) Prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo sto ima vise nijansi u presijavanju nego rep. Hvala puno.

      Delete
  8. Prelep je! Baš kao gomila malih smaragda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ovim se najvise slazem :D

      Delete
    2. PRavi opis koji je meni falio:) Hvala puno.

      Delete
  9. Baš efektno izgleda sa svim ovim divnim šljokicama :) Baš nekako morski :)

    ReplyDelete
  10. Pravo proljeće, predivno! :)

    ReplyDelete
  11. uu predobar + ima lijepo ime :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe