Butter London - Disco Biscuit

24.5.13



Kad god sam danas sela za računar, htela sam da napišem post. Ali ni sama nisam znala da li da novi post vezujem za lakove, da li da bude nešto usputno, da li da nabacam samo neke sličice koje me opisuju ovih dana isl. Na kraju shvatih da ipak želim da pišem o laku. Onda je nastao problem što nisam mogla da odaberem jednu od pripremljenih recenzija, jer sam poželela da pišem o nekoliko lakova. 

Izbor je pao na jedan od dva Butter London laka koja imam u svojoj kolekciji. U pitanju je divan, divan lak Disco Biscuit, DB u daljem tekstu.

Lak imam od septembra prošle godine. I kad god sam želela da ga mažem i slikam i testiram, uvek sam ga odlagala. Čekala sam lepo vreme, sunce, više temperature jer sam imala utisak da će mi se u tim momentima mnogo više svideti nego da sam ga namazala tokom zime i sumornih dana. I nisam pogrešila. Lak je mnogo lep i sama boja i pogled na ruku mami osmeh na lice. A zbog shimmera izgleda kao da je posut kristalnom prašinom.

Butter London lakovi ne mogu da se kupe kod nas, niti u zemljama u našoj okolini. To ih je meni učinilo veoma primamljivim i po svaku cenu sam želela da se dokopam nekog primerka. I drago mi je da je to bas DB. 

Ovaj lak je deo prolećno/letnje kolekcije za 2012 godinu. Pored DB-a u kolekciji ima još četiri laka. Volela bih da sam se domogla i Slapper-a, ali nema veze. 

Ono što je specifično za Butter London lakove jeste da oni stižu sa prelepljenom nalepnicom preko poklopca. Tako da po njoj možete zaključiti da li je lak otvaran ili ne. Ja na žalost se nisam setila da slikam tu nalepnicu, jer sam naravno brže-bolje otvorila lakove da ih probam čim su stigli. Tek kasnije sam se setila, ali ne vredi, bilo kasno. 

Isto tako ovi lakovi imaju dupli poklopac: veliki pravougaoni koji se skida i ostaje mali okrugli sa četkicom. Po meni je ovo pun pogodak jer to mnogo olakšava držanje četkice a samim tim i lakiranje. Na samom velikom poklopcu se nalazi etiketa sa slikom šake i ispruženim prstom koji pokazuje u kom pravcu treba podići čep. A na manjem, okruglom poklopcu nalazi se naslikan zaštitni znak ovog proizvođača: mala ptičica sa krunom na glavi. Lakovi su 3-Free, što znači da nemaju toluen, formaldehide i DBP.




Sam lak je jelly lak. Kao takav može da se nosi samostalno ili kao nadlak preko nekog drugog lala, slične boje. Dosta je redak i kad se nanese na nokat, posle prvog sloja ostaje bledo roza boja sa shimmerom. Drugi sloj donese malo jaču boju. Tek sa trećim slojem sam uspela da dobijem puniju boju. Sreća, pa se posle tri sloja nema prenatrpanosti u shimmeru. Slojeve sam nanosila prilično tanko, naročito treći sloj. Jer kao i svaki jelly lak, ako je nanet u debljem sloju i ako se dobro ne osuši, može veoma lagano da se svuče sa nokta ili da se utisnu otisci prsta ili da se ogrebe isl. Ja sam svaki sloj ostavila da se dobro osuši. Inače, jako lako se nanosi i četkica naprosto klizi po noktu.

Takođe sam koristila tc, jer bez njega lak nema sjaj i jasno se vide "grbice" od shimmera. Ovako staklast sa prelepim sjajnim shimmerom se dobija samo nanošenjem tc preko. I meni je tako mnogo lepši. 

Boja je prava "candy" roza. Skoro pa neonska, jer je na suncu izuzetno upadljiva. Skoro pa vrišti sa noktiju "Gledajte me, ja sam zvezda!". Shimmer je svetlo ljubičasti. Ponekad od ugla gledanja se presijava na svetlo plavo, pa čak i belo. Kako god da oko vidi, lak je prelep baš zbog shimmera. I kombinacija boja je pravi pogodak.

Sve slike su napravljene na suncu. Boja je verna i ista je na veštačkom svetlu.







I pored tri sloja, na slikama se nazire bela linija nokta (koja je meni prirodno jako bela). Videla sam na netu, na slikama da devojke koriste bele lakove kao podlogu, ali ja to ne volim da radim. Tako da sam odlučila da ga slikam i predstavim onako kako ga ja vidim i doživljavam.

Nadam se da vam se svideo i da ćete u tom slučaju imate prilike da dođete do nekog primerka njihovog laka.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

30 comments

  1. Prelep je, šteta što nema kod nas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je jako zao sto ih nema kod nas, jer su odlicni lakovi a mislim da bi bili dosta popularni. Negativno je to sto mislim da bi bili nesto skuplji.

      Delete
  2. Mnogo je vesela boja. Tu svetlucavost zaista treba nositi tek kada ima sunca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato i nisam zelela da ga ranije mazem i testiram. Bilo mi zao.

      Delete
  3. Predivna boja :) Tako vesela i iskricava ;)

    ReplyDelete
  4. Jao bas je divan! Bocica ovih lakova je prelepa i nadam se da cu imati nekad priliku da je vidim uzivo. ;) Ja bih ovakav lak isto nosila bez belog laka jer bi mu bilo kakva podloga u boji pokvarila originalnu boju i dozivljaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se slazes sa mnom po pitanju nosenja bele podloge. Nekako mi bela podloga uvek da intezivniju boju nego sto jeste, a to onda nije realan prikaz laka. Bocica je slatkic pravi. Volim kockaste bocice. Lakse se slazu :)

      Delete
  5. Stvarno je prelijep! Općenito su mi Butter london lakovi super i odavno si već želim naručiti pokojeg, ali uvijek to nekako odgodim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj vise da odugovlacis, ako imas uslova i odakle naruci makar jedan. Odusevices se.

      Delete
  6. Divan je! Šimer je baš upadljiv. A od onih gore vrlo rado bih jurila Knackered ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Da su mi dostupni, mislim da bi i od njih imala kolekciju.

      Delete
  7. Predivan je, ja odavno patim za njim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi je sto ti je nedostupan. Sad otprilike znas u potpunosti kakav je, pa ako budes imala prilike obavezno ga nabavi.

      Delete
  8. prelep je, čak toliko da mi je padalo na pamet i ja da ga uzmem, a znamo da ne nosim takve boje. odlično ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mada gresis, trebalo bi da ga uzmes jer je mnogo veseo i bas je nekako "candy". Mislim da bi se odusevila.

      Delete
  9. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in Europe Croatia N°53 a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Croatia N°53 and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
    Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered
    WE ASK YOU TO FOLLOW OUR BLOG "DIRECTORY"
    New on the site
    Ranking of Countries
    Invite your friends know made ??
    the website to raise your ranking in the Country

    Imperative!
    Please follow our blog at your request to join this community!
    thank you

    ReplyDelete
  10. Inace ne volim lakove sa jelly finishom, ali ovaj shimmer ga cini divnim stvarno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas ta kombinacija jelly finisa i ovaj shimmer ovaj lak cini posebnim.

      Delete
  11. Mnogo je sladak, ako neke gumene bombone :)

    ReplyDelete
  12. Your blog has been accepted in Europe Serbia and Montenegro N°79 a minute!

    ReplyDelete
  13. lak je cisto savrsenstvo :)

    ReplyDelete
  14. Odavno ga zelim ali mi je bas krivo sto je jelly . ne volim takve i da nije puno pokrivanje. bas steta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam ljubitelj jelly lakova. Ali neki su mi toliko lepi (ovaj, CG Atlantis, CH Pirate) da sam im dala sansu i nisam se preverila. Mozda da ipak probas :)

      Delete
  15. Skroz je girly :) Dopada mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravi lak za devojcice :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe