Butter London - All Hail The Queen

28.5.13



Pored prethodno predstavljenog laka Disco Biscuit, imam još jedan Butter London lak u svojoj kolekciji. U pitanju je All Hail The Queen, AHTQ u daljem tekstu.

Lak je deo jesenje kolekcije za 2010 godinu. Kolekcija je posvećena čuvenom modnom dizajneru Alexandru McQueenu, koji je preminuo 11.februara 2010 godine. Lak je prvenstveno nazvan All Hail McQueen, ali je kasnije preimenovan u današnji naziv, i sada je deo stalne postavke. Po statistici Butter London-a, ovo je njihov najprodavaniji lak. Pored njega u kolekciji su bila još četiri laka.





Lak je taupe-bež boje. Mislila sam da će u sebi imati više braon, ali nije. Baš je prava taupe-bež nijansa. U bočici se čini dosta tamnijim, ali kad se nanese na nokat boja je nešto svetlija. Mada mislim da sama nijansa zavisi dosta od boje i podtona kože. Iako mi u bočici boja izgleda topla, na rukama mi je hladna nijansa.

Iako je u bočici holo efekat dosta primetniji, na noktu je dosta blaži. U pitanju je rasejani holo efekat. Lepo se vidi na jakom suncu ili jakom svetlu, ali samo pod nekim uglom. To ga čini idealnim lakom za sve prilike, i nosiv je i u raznim poslovnim prilikama. Lep mi je i tokom sunčanih dana i tokom onih tmurnih. 

Lepo se maže, četkica naprosto klizi po površini nokta. Dva sloja su sasvim dovoljna za puno pokrivanje. Sam lak ima visoki sjaj kao završnicu, tako da korišćenje tc nije potrebno. Ali ako ste se ipak navikli na tc, promene u samom laku nakon nanošenja tc nema.

Sve slike su slikane na ne baš jakom suncu.







Lak je jako lep. Jednostavan i vrlo nosiv, jedna od večnih boja. Nadam se da ćete imati prilike da nabavite sebi makar jedan primerak ovih lakova, jer je paleta boja i nijansi, završnica i efekata ogromna. A sami lakovi su u vrhu sa mnogim high end lakovima, po svakoj stavci kvaliteta koju ja vrednujem.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

24 comments

  1. Jelena, prekrasan je! Dugo ga već imam na WL, ovo mi je njihov najdraži lak, ali nikako da dođe red na njega. Toliko mi se jako sviđa ova nijansa da je to nevjerojatno! I predivno stoji na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw, imaš mail :)

      Delete
    2. Obavezno ga nabavi ako mozes. Mislim da ce te oduseviti kad ga namazes.

      Javim se na mail ;)

      Delete
    3. :) Već mi se sada jaaako sviđa!!

      Delete
  2. Baš bih volela da probam neki butter, deluju tako divno, a ovaj je zaista vanvremenski i prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nadam se da ce u nekoj blizoj/daljoj buducnosti doci i kod nas.

      Delete
  3. It looks very beautiful on you! :)

    ReplyDelete
  4. Prelep je, sa rzlogom jedan od najpopularijih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste divan je. Negde sam na netu nasla podatak da ga porede sa nekim OPI DS lakom, ali sam totalno smetnula sa uma koji je.

      Delete
  5. Lepo ti stoji :). Ali steta sto se te holo sljokice ne vide toliko na noktu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I meni je krivo zbog toga, ali je bas zbog toga nosiviji.

      Delete
  6. Replies
    1. Hvala puno. Bas je lep :)

      Delete
  7. Jako je lep i neobican. Rado bih ga nosila. :)

    ReplyDelete
  8. Na prvi pogled izgleda nekako bezizražajno, ali kad se bolje pogleda, divan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato mu je i potrebno sunce, jer bez njega nije toliko upecatljiv.

      Delete
  9. Dobila ga na butter london obuci. Uzasno mi je stajao uzasno. Tako se utapao u moju boju koze, ma katastrofa. Poklonila ga kumi koja voli tako neutralne neupadljive boje i ona je prezadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta zavisi od tena i podtona, znas i sama. Tako na meni neki nude koji imalo vuku na roza se totalno stope, kao da nemam nokte. A oni koji imaju previse zute u sebi cine moje ruke jako ruznim na pogled, kao da nisu zive.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe