Noviteti - Mart ´13.

1.4.13


Tokom marta nisam baš imala neke lakoholičarske napade. Možda zato što sam bila obuzeta drugim stvarima, a možda zato što od onoga što se novo pojavilo kod nas, meni nije preterano interesantno ili sam već imala slično, pa nisam htela da dupliram. Ali i pored toga nisam ostala prazniih ruku. 


Prvo moram da se zahvalim dragoj Shine Eye što mi je donela tri odlična top coata. U pitanju je Essence Better Than Gel Nails, koji se kod nas više ne može naći. Donela mi ga je u dve varijante "fast dry" i " high gloss". Za sad imam jednu načetu bočicu  ovog prvobitnog topera. Nadam se da će me ova tri poslužiti bar do sredine jeseni.


Od tri nova laka koja sam udomila tokom marta meseca, dva sam kupila i jedan dobila na poklon. Moram ponovo da se zahvalim Shine Eye što mi je donela Dior Diablotine, koji se kod nas još nije pojavio i pitanje je da li će. Kako je on deo LE kolekcije, morala sam da imam makar jedan. Chanel Inatenndu sam dobila kao poklon uz kupovinu prilikom velike Chanel akcije koja je bila sredinom marta meseca. I na kraju ništa manje važno, ali podjednako slatko mini OPI Get Your Number lakić, koji daje tzc. "liquid sand" efekat. Veliko hvala mojoj Anči na pomoći oko OPIke.

I evo par slika svi noviteti zajedno:




Iskrena da budem, jedva čekam lepše vreme, tolije, više sunca. Nekako se ova zima baš odužila. Iako jako volim sneg, nešto ni njega nije bilo ove godine, samo tmurni oblaci, vetar i hladno. Vreme nikakvo za slikanje lakića. 

Uspela sam da uhvatim dva dana sunca i da koliko-toliko islikam China Glaze nove holo lakove, pa u narednih nekoliko dana slede njihove recenzije.

Iako je ovo blog prvenstveno o lakovima za nokte, ne mogu a da vam ne pokažem šta sam uspela da nađem posle duge potrage. Velika dzinovska, pufnasta, mekana, plišana panda. Ima skoro jedan metar u visinu. 


Nadam se da ste i vi imali uspešan mart, isto kao i ja. Da ste udomili nekoliko željenih lakića i možda ispunili sebi po neku dugogodišnju želju.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

19 comments

  1. Lepi noviteti a panda presladak :)

    ReplyDelete
  2. Super noviteti! Panda je presladak!

    ReplyDelete
  3. Paaaaandica :) :) Divna! Lepi su i noviteti, naravno :)

    ReplyDelete
  4. Super noviteti kod tebe! Jako mi se dopada Chanelov lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja nisam neki ljubitelj nude lakova, jer sa vecinom izgledam kao da nemam nokte ili mi se umrtvi zbog boja. Ali sto je dzabe, svima je drago :D

      Delete
  5. super noviteti, i meni je mart bio "sporiji" ali nikako da nađem vremena i priliku da to i objavim. panda je predivan, i meni je uvek bio želja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ponekad nije lose da mesec bude malo "sporiji", narocito ako postoji prazan hod. Vremena uvek fali, ali ne sumnjam da ces ti to sve postici.

      Presrecna sam zbog pande :D

      Delete
  6. predivni noviteti :)
    panda je presladak :)
    i ja sam sebi na blef uzela ovaj novi top sealer kao sa tvoje slike, nadam se da ce se pokazati dobar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mislim da je toper dobar, kao i onaj stari.

      Delete
  7. Pandica je presladak! :)

    ReplyDelete
  8. Jao pandaaaaa :))) blago tvom detetu, divno. I lakovi su prelepi, narocito Diorcic

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe