China Glaze - Galactic Grey

2.4.13



Konačno su na red došli i novi China Glaze holo lakovi, koje sam najavila još početkom februara. Kolika god željua bila da ih odmah slikam i predstavim, vreme mi nije išlo na ruku. Sunca skoro da nije ni bilo dva meseca, ono malo što se promaljalo iza oblaka bilo je slabo i zubato sunce, nedovoljno dobro i jako za ovakve lakove. A nisam želela da ih slikam na veštačkom svetlu, jer meni lično nije to - to. 

Prvi u nizu koji vam predstavljam je Galactic Grey.

Ovi lakovi su deo nove China Glaze kolekcije pod nazivom HoloGlam, koja je kod nas stigla krajem januara ove godine.




Moram odmah napisati da od sedam lakova koje sam uzela u ovoj kolekciji ni jedan nema izuzetno izražen holo efekat kao prethodne dve CG holo kolekcije: OMG! i Kaleidoscope. Prva ima linearni, izuzetno jak holo efekat, koji mozete videti kod moje recenzije FYI a druga lep, sareni i rasejani holo efekat, kao što se vidi kod Tickle my Triangle

Ova nova kolekcija je mnogo smirenija i nije toliko upečatljiva, čak ni na dnevnom svetlu. Naravno, na jakoj svetlosti će biti jači holo efekat. Tako da mislim da vreme ovih lakova tek dolazi, i da će sa prvim zracima sunca biti mnogo lepši. Ovako mogu da ih okarakterišem čak i kao "office friendly" jer na prvi pogled boje su obične i smirujuće. Čak i ako se primeti taj holo efekat, zbog njegove mirnoće, nokti izgledaju uredno. 

Ono što mogu slobodno da napišem jeste da je sam efekat vidljiviji u upečatljiviji na dužim noktima, jer ima veću prelivnu površinu. Ali kao što već znate ja volim kraće nokte i takvim ih održavam. Trudila sam se da na slikama uhvatim ono što oko vidi, i sa jedne na drugu terasu da uhvatim što bolje sunce. Sama sam sebi izgledala smešno, a ne smem ni da pomislim kako sam izgledala komšijama.

Elem, gustina laka je nešto ređa i mora se naneti dva sloja. Ono što morate da znate da ispod ovakvih lakova poželjno je imati bazu za lak na vodenoj bazi. Ja je nemam, pa sam lak nanosila na goli nokat. Probala sam preko standarne baze koju koristim, ali lak jednostavno nije hteo da legne na nokat. Tako da ako nemate vodenu bazu, nanesite na goli nokat i dva sloja biće dovoljna. Suši se dosta brzo, naročito prvi sloj. Drugom treba 2-3 min. Nisam se setila da probam da na nokat nanesem tc, pa preko njega ove lakova, ali možete probati i tako (ako probate, javite rezultate).

Ja na slikama imam dva sloja, bez tc. I evo kako lak izgleda na zubatom zimsko/prolećnom suncu. Kasnije kad sunce bude bilo pravo letnje i jako, ako mi slobodno vreme bude dozvolilo potrudiću se da svaki uslikam ponovo i objavim po jednu sliku od svakog. Da se lepo vidi taj efekat po lepom vremenu.








Sama boja laka je tamno siva, neki bi rekli i crna. Ali meni ipak vuče na tamno sivu. Kao što se vidi na slikama, boje koje su zatupljene u holo efektu, kod ovog laka su: crvena, narandzasta, žuta, zelena i plava.

Nadam se da sam bar malo uspela da uhvatim srž ovog laka i da vam putem ovih fotografija to i prenesem.

Da li vi volite holo lakiće? Da li ste već uzeli neki iz ove kolekcije?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

23 comments

  1. Dobro si uspela da ga uhvatiš. Jedva čekam da vidim zelenka. Slažem se za površinu nokta i izgled holo laka, ali razumem da ti voliš kraće nokte, a posebno mi je jasno da sve i da voliš da imaš duge nokte, uskoro bi morala da ih skratiš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudila sam se i za sve ostale CG holo lakove, da ih sto bolje uhvatim.

      Delete
  2. Volim 'holo lakice' po, iskljucivo, izuzetno suncanim danima, tada su mi najlepsi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jesu najlepsi po suncu.

      Delete
  3. Ja sam na holose skroz zaboravila. :( Bas gledam tvoje slike i mislim se - da li mi treba?!? Naravno da mi treba! :D Odlicno si ga uslikala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice holo lakova, ni sama ne znam koliko ih imam. Ali sad ide lepo vreme, pa cu ih valjda sve poslikati.

      Delete
  4. Želim jedan holo! Ovaj ti je divan, mislim da sam ga već pohvalila na forumu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makar jedan moras imati. Hvala puno.

      Delete
  5. Kako su meni svi ti holo lakovi divni! Nema veze koja je boja, čim ima holo efekat automatski mi se sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ti isto moras imati makar jedan holo lakic.

      Delete
  6. fenomenalan! obozavam holo efekat :)

    ReplyDelete
  7. o da, i ja sam holo zavisnik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim da ih imam, mada leti najvise nosim neonce od CG.

      Delete
  8. Holo mi nisu baš najdraži lakovi, jer su mi obično too much ali ovaj je baš lijep jer je tako umirujući kako si ga lijepo opisala :) Sad sam skontala da nisam još uopće probala CG lakiće, ne znam što čekam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras probati jedan sto pre, jer su odlicni lakici.

      Delete
  9. Divno izgleda.

    p.s. http://oinkifyouloveopi.blogspot.com/2013/04/jos-jedna-nagrada.html#more

    ReplyDelete
  10. Savrsen,lici na OPI my private jet,koji je jedan od mojih omiljenih lakova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lici, ali nisu isti. Ovaj CG ima linearni holo efekat gde su boje jasno izrazene, dok OPI MPJ ima rasejani holo efeakt, koji izgleda kao razbacno jato zvezda na nebu.

      Delete
  11. i od mene nagradica za tvoj blog :))

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=510948182297982&set=a.299300340129435.70690.298191073573695&type=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Valjda cu se snaci sta da odgovorim i kako u vezi ovih nagradica. Nisam bas vicna tome.

      Delete
  12. jako mi se dopada interesantna boja i tebi ovi odlicno stoje

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe