Rezultati Giveaway-a ili Lepo smo se igrali

28.3.13



Prošlo je 15 dana od početka naše prve igrice, i ja sam više nego zadovoljna. Vreme je da objavim srećnog dobitnika. 

Ukupno vas je bilo 33 koje su se ovog puta igrale, a random.org je izabrao jednu od vas. Sve učesnice su ubačene u excel tabelu (tako mi je bilo najzgodnije i najpreglednije zbog ostalih postova koji nisu učestvovali u igrici, kao i zbog mojih zahvalnica). I evo rezultata:




Čestitam dobitnici. Sutra u toku dana javiću se mailom da se dogovorimo oko slanja paketića.

Svima ostalima hvala na komentarima, igranju i čitamo se i dalje.


You Might Also Like

7 comments

  1. Ja ne mogu da verujem! :) Hvala ti, hvala, hvala! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu :) Cestitam od srca :)

      Delete
    2. Jel treba da ti se javim na mail? :)

      Delete
    3. Ja sam ti poslala juce mail, pa se javi radi daljeg dogovora :)

      Delete
    4. Tek sam sada videla, bilo mi je u onom Spam folderu. xD

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe