Noviteti - Februar ´13

4.3.13


Još jedan mesec je iza nas, i još jedan mesec koji kod mene nije uspeo da prođe bez kupovine nekih lakova. U februaru sam količinski kupila manje lakova nego ikad. Ali, kupila sam tri Chanel laka. Posebno sam jako srećna zbog jednog, do kojeg sam uspela doći. Evo i slike voljene trojke.


Sky Line je lak koji nikad nije dolazio i neće dolaziti u naše parfemerije. Pojavio sa kao deo mini kolekcije koja je bila lansirana u jako malim količinama, prošle godine. I konačno je moj. Pirate je deo stalne postavke i lak koji mi je jedini ostao od starih nijansi na wl, i morala sam to da presečem i konačno ga udomim. A Fracas je deo Chanelove kolekcije za proleće 2013. i stigao je u naše parfemerije pre jedno dve nedelje. 

Malo li je reći da sam oduševljena sa sva tri laka i zaljubljena po ko zna koji put.



Uskoro slede recenzije sva tri noviteta. Nadam se da ste i vi imali bogat kupovinama februar.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Francas izgleda divno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je na noktima i na suncu. Pravi prolecni i letnji lak.

      Delete
  2. Pirat mi deluje veoma zanimljivo. Drago mi je što si uspela da nabaviš Sky Line.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pirate je bas posebna crvena sa jelly finishom, ali ne ostavlja providnu notu. Hladna crvena sa plavicastim podtonom. Divan je.
      Hvala puno za Sky Line, jedan od retkih koje sam bas, bas zelela :)

      Delete
  3. Kvalitet, a ne kvantitet, dakle :) Prelepe su boje, posebno mi je Sky Line zanimljiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako nekako, i ispade da sam jos bila bas racionalna proteklog meseca :D Sky Line je prelep.

      Delete
  4. jedva čekam slike za skyline!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskoro :) Prelep je lak! Svidece ti se :)

      Delete
  5. Kako su lepi! Fracas je divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Fracas je mnogo lepsi na noktima nego u bocici :)

      Delete
  6. Sva tri su lepa i zaslužuju divljenje, nema divljenje, nema šta!

    ReplyDelete
  7. predivni noviteti :) ekipa mala ali odabrana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako, mala ali lepa. Hvala puno :)

      Delete
  8. Svaka cast za Skyline :) odlican izbor sva tri laka

    ReplyDelete
  9. Francas mi je prekrasan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je, ali stvarno prelep.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe