Essie je stigao u Srbiju!

28.3.13


Essie je stigao u Srbiju!


Nisam objavila ni jedan post već dve nedelje, ali bila sam dosta zauzeta i okupirana drugim stvarima. U međuvremenu dosta novih vesti, informacija, najava kolekcija i novih proizvođača lakova.

Iako se već neko vreme šuškalo o tome da će se Essie zvanično pojaviti u prodaji u Srbiji, konačno smo i dočekali da se ovo šuškanje obistini.

Essie lakovi su se do sada mogli kod nas kupiti jedino online kupovinom u Nail Line firmi iz Subotice. Od iduće nedelje moći će da se kupe u svakom većem Liliju. Nezvanično, po ceni od 899,oo din. Obećano je da će dolaziti i nove kolekcije, pored redovne i stalne postavke boja, kao i one LE kolekcije. Ostaje nam da vidimo da li će dolaziti samo neke probrane kolekcije, ili svaka ili svaka druga. Ako bude svaka druga, ja ću biti prezadovoljna. 

Ja sam do sad uradila recenziju samo dva njihova laka Smokin Hot i Angora Cardi. Mada imam svega 4 njihova laka, jer mi online kupovina nije baš legla (najviše zbog vijanja sa kurirskim službama i time da sam morala na dan kad očekujem porudzbinu da budem non-stop kući, jer se nisu držali napomene "doći do 14h", "doći posle 14h" itd.).

Juče je bila promocija Essie lakova u Beogradu. Iako je bilo pozvano samo par naših modnih poznatih blogerki, žao mi je što ni jedna naša autorka bloga o make up-u ili autorka bloga o lakovima za nokte nije bila pozvana. Sve su svemu na njihovoj Facebook stranici možete videti koliko su se žene i devojke (a i po neki gospodin) divno proveli u carstvu magičnih boja.

Takođe na ovom linku možete videti slike boja koje će se naći u prodaji kod nas. A evo ga i kompletni spisak, i veliko hvala Cajki za njega:

001 Blanc
004 Pearly white
006 ballet slippers
008 limo scene
013 mademiselle
014 fiji
016 spaghetti strap
017 muchi muchi
018 pink diamond
020 lovie dovie
023 ethernal optimist
024 in stiches
025 funny face
027 watermelon
033 big spender
034 jamaica me crazy
035 china doll
040 demure vixen
042 angora cardi
044 bahama mama
045 sole mate
047 sexy divide
049 wicked
050 bordeaux
055 a list
059 aperitif
061 russian roulette
062 lacquered up
063 too hot
064 fifth avenue
070 chubby cheeks
072 peach daiquiri
073 cute as a button
075 smokin hot
076 merino cool
077 chinchilly
081 mamba
082 by me a cameo
083 mink muffs
084 over the knee
085 chocolate cakes
087 decendant dish
088 licorice
089 over the edge
092 aruba blue
093 mezmerised
094 lapiz of luxury
098 turquise & caicos
099 mint candy apple
015 sugar daddy
029 jam n`jelly
030 bachelorette bash
032 exotic liras
036 splash of grenadine
037 lilacism
048 luxedo
052 thigh high
057 forever yummy
060 really red
066 clambake
067 meet me at sunset
079 sand tropez
090 dive bar
096 beach bum bum
097 trophy wife

Evo i nekoliko prelepih promotivnih fotografija ovog brenda kod nas...




U svakom slučaju, koliko god vam se njihova cena činila visokom, verujte mi na reč da vredi. Lakovi su izuzetnog kvaliteta (mada naravno uvek se nađe neki izuzetak). Ostaje mi da vidim i uživo se uverim u postojanje njihovog štanda u Liliju, izbor boja, starost lakova, cene isl. Naravno, svima prenosim utiske.

Iskreno se nadam da ćete im dati šansu i probati makar jedan Essie lak.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

11 comments

  1. Meni je drago sto su dosli i sto ce mi biti dostupni u Liliju (nadam se) jer i ja ne volim mucenje s narucivanjem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essie je izbacio spisak na FB u kojim Lilijima ce biti Essie stand. Sreca pa dva u mojoj blizini nece imati stand, a meni je tesko da trcim do nekog sada samo po lak :D Ne znam da li da se radujem ili placem :D

      Delete
  2. Jeeeeej! Jedva cekam da se domognem nekih nijansi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta sto nisu sve Essie nijanse koje imaju inace u ponudi, ali kako je bilo i ovo je super. Mozda cekaju da vide kako ce da prodju na nasem trzistu, pa mozda povecaju ponudu u buducnosti :)

      Delete
  3. Jeeeeeeeeeeeeeeeej kakva sreca :D Vec sam lajkovala fb stranicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno im se svi raduju, samo da budu dosledni :)

      Delete
  4. jako je lepo to sto se pojavljuju u slobonoj prodaji kod nas :) ali je velika steta sto nisu prepoznali sijaset fenomenalnih blogerki koje se bave iskljucivo noktima i pozvali ih na promociju

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je bio i moj komentar kako ovde tako i na FB. Ali dobro. Nadam se da ce tu gresku ispraviti tokom nekog narednog desavanja. Steta je da budu pozvane modne bolgerke, a ne i devojke/zene koje imaju ozbiljne make up i lakoholicarske blogove i koje sigurno znaju jako puno o ovom brendu.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe