Dior - Nirvana

10.3.13



Posle nekoliko neuspešnih pokušaja da slikam ovaj lak, konačno mi je tokom prošle (sunačne nedelje) to uspelo. U pitanju je Dior Nirvana (704)Nirvana je deo iste kolekcije kao i Diorov lak Perfecto (sećate se, to je onaj lak koji me je pošteno iznervirao). U pitanju je Rock Your Nails kolekcija za proleće 2012 godine. Ovaj lak se još uvek može naći kod nas i kupiti u skoro svakoj parfemeriji, koja drži Dior dekorativu.

Za razliku od svog rođaka iz iste kolekcije, Nirvana me je oduševila. Ne samo bojom, nego i teksturom, kao i četkicom (koja je normalna za razliku od poludele četkice Perfecta). Lak se jako lepo nanosi, suši solidnom brzinom i ima lep završni sjaj. Neko ko voli jači sjaj, treba da upotrebi tc kod ovog laka. Ja ga nemam na slikama.

Lak može da bude jednoslojac, ali je potrebno naneti ga u debljem sloju, što onda otežava sušenje. Ja na slikama imam dva tanja sloja, i mislim da je tako najlepši. Ova boja - tzv. Teal ili Petrolej može da se nosi bilo kada, u bilo koje doba dana, uz bilo koju odevnu kombinaciju (samo povesti malo računa o sklapanju boja, ko gleda na to) i tokom bilo kojeg godisnjeg doba. 

Kao i većina Dior lakova, tako i Nirvana ima skriveni shimmer u sebi, koji se vidi samo na lepom suncu ili jačem svetlu, pod nekim određenim uglom. Shimmer vuče na srebrnkasto i jako je sitan. Ali to što nije toliko vidljiv, ne umanjuje lepotu samog laka.







Sa ovim lakom sam učestvovala i na tematskom petku na omiljenom forumu.

1.3.2013. - teal nedelja


Kako vam se sviđa ova boja? 

Hvala na čitanju.

PS: Uskoro i iznenađenje na blogu, pratimo se, čitamo se, što bi rekli "stay tuned".

You Might Also Like

23 comments

  1. Replies
    1. Mnogo lep. Iako ima more slicnih, ovaj mi je najlepsi. Imala sam i OPI Ski, ali na meni je pretaman. Nirvana je bas onakva kakva treba da bude.

      Delete
  2. Divna boja! Obozavam ovakve nijanse plave! Sve druge, slabo bih nosila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nekad nisam imala ni jedan plavi lak, a danas pored ljubicastih, oni su mi najbrojniji :)

      Delete
  3. Mnogo je lep i baš ti dobro stoji.

    ReplyDelete
  4. fenomenalna boja i izuzetno mi se svidja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema kome ne stoji ova nijansa. Predivna je.

      Delete
  5. klasika, bar meni. savršenstvo od boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava klasika. Nadam se da ga nikad nece povuci, jer je boja stvarno savrsena.

      Delete
  6. Meni se cini poprilicno originalan u boji, jeste da ima slicnih ali ovaj se nekako izdvaja, i prelep je, skroz po mom ukusu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da drugi lak iste boje nema. Postoje varijacije, ali isti nisam videla.

      Delete
  7. Kaaaaaako je divan! Totalno je dostojan svog imena! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi kad nisam ni povezala boju sa imenom. Sad kad sam to ucinila, vidim da si u pravu :)

      Delete
  8. Prekrasan je, kao uostalom sve nijanse Diora :) Uvijek stojim pred njegovom policom i uvijek biram koji bih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dior ima divne lakove, ali malo zeznutu formulu, pa tu treba biti obazriv. Vecina njihovih lakova je malo gusca, ako ne odmah po otvarnju, onda se ubrzo zgusnu. Ali to nije nista sto Mavala Thinner ne resava. Dve-tri kapi u bocicu i lak je za neprepoznati, mnogo lepse se maze i lakse, a boja je nepromenjena :)

      Delete
  9. Hello! Please check out and follow my new blog rumorsfromparis.blogspot.com or search rumors from paris on blogspot! Thanks! :)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Da znas da jeste. Prelep je. Meni je od svih njegovih lakova, pored Nirvane jedino toliko lep NWP, i za ST sam emotivno vezana :D

      Delete
  11. meni je ovo najlepši njihov lak koji sam videla :)
    oduševljenje!

    ReplyDelete
  12. Sta da se kaze za Nirvanu :)
    Divno ti stoji, a boja je bas posebna.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedna od mojih omiljenih boja. Hvala :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe