Chanel - Sky Line

31.3.13



Danas sam odlučila da vam predstavim jedan Chanel lak, koji je pored Coco Blue i Djanga, jedan od mojih najželjenijih, a pri tom uspešno nabavljenih, CH lakića. U pitanju je Sky Line (SL u daljem tekstu).SL je deo Chanel Blue Illusion kolekcije, koja je najavljena u zimu 2012 godine, a u prodaji se pojavila prvo u Evropi u julu 2012, a nešto kasnije i u USA. Kolekcija LE izdanje, i kao takva za nas nikada nije bila najavljena i nikada nije ni stigla. 


Senkice u teglicama su se kasnije pojavile kao deo prolećne kolekcije, ali lak ne. On je ostao LE i ko je imao sreće da ga se dokopa, imao je. Za sad ostaje nada da će Chanel ovu boju izbaciti u nekoj od nadolazećih kolekcija, kao što ponekad to ume da uradi. Ili da se lak lovi po e-bay gde dostiže visoke cene. Lično volela bih da se opet pojavi, jer je izuzetan lak, naročito kao kolekcionarski primerak.

Čim sam videla reklamu, lak me je oduševio svojom bojom. Znala sam da su šanse da dođem do njega izuzetno male, ali nisam gubila nadu. Što sam ga duže gledala sve sam ga više želela. Po netu sam čitala da devojke nisu baš odušeljene samim lakom. Pisale su kako se teško maže, ostavlja mehuriće na noktima, vide se štrafte kad se lak osuši, da treba 3-4 sloja kako bi bio dobar nanos... Međutim, ništa od toga nije umanjilo moju želju za ovim lakom.

Kad sam ga dobila, mojoj sreći nije bilo kraja. Još uvek je bilo nešto snega, pa sam brže-bolje potrčala da ga slikam u snežnoj atmosferi.




Mnogi su ovaj lak nazvali zimskim, zbog završnice i izgleda samog laka. Po meni je on za sva godišnja doba. Nosila sam ga i po snegu i po suncu, i mogu reći da je meni lično lepši kad ima malo sunčevih zraka. Iako je meni sunce pojam za drečeće i vrišteće letnje i neon boje, ova nijasna ne zaostaje za njima. Boja mu je izraženija i jača tada, dok po oblačnom i snežnom danu boja izgleda kao komadići leda na noktima. Ta transformacija je ono što ovaj lak čini tako sjajnim i prelepim.

u senci
na suncu
Sam lak zahteva malo veštine kod mazanja. Ono što je najbitnije jeste da mu je formula nešto malo ređa nego kod ostalih CH lakova. Iz tog razloga dva sloja su obavezna. Bitno je da se pre prvog nanošenja lak ne mućka, nego blago "zakotrlja" između dlanova, ali ne dugo da se lak ne bi zagrejao (jer time bi se još više razredio). Prvi sloj koji se nanese je tanak, i ostavlja poprilične linijice od četkice. Drugi sloj se nanosi malo deblje, pažljivo i nešto sporije nego inače. Ja sam tokom drugog sloja nanela jedan puniji sloj na sredinu notka, i jos dva tanja sa strane. Pre nanošenja drugog sloja, prvi mora biti potpuno suv, da ne bi došlo do stvaranja mehurića na noktu. Da li ćete naneti top coat preko ili ne, svejedno je. Ja ga na slikama nemam.

Sama boja je ledeno plava. Završnica laka je metlik, i lak spada u grupu "frost" boja. Baš zbog tog metalik sjaja i fros nijanse, plašila sam se da meni ovako bledoj i crvenog podtona neće stajati. Ali ovaj lak mi je toliko lep, da iskreno nije me bilo briga da li mi stoji ili ne. Kad sam ga prvi put namazala nisam mogla da prestanem da gledam u svoje noktiće i tada sam znala da nisam pogrešila što sam došla do njega.

Nekoliko slika na suncu:






Ovo je jedan od onih lakova koje vredi imati u kolekciji, pa makar ga samo ponekad izvaditi iz kutijice, pogledati, uzdahnuti i vratiti nazad... samo ga pogledati i znati da je tu, kod vas, negde na sigurnom.

Meni je prelep. Kako se vama sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja :)

      Delete
  2. Super je i opravdava nijansa naziv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao nebo :) Mada ne znam zasto, ali mene vise podseca na santu leda :D

      Delete
  3. Boja je stvarno neverovatna, ali meni ovakvi bas bas ne stoje, nokti mi izgledaju jos jadniji nego sto jesu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda ti se samo cini da je tako. Mislim da je to stvar navike :)

      Delete
  4. I meni je baš lijep, boja mi je baš onako zimsko hladna :)

    ReplyDelete
  5. Predivan je, tako nežan!
    Volim kada se neko domogne svog predmeta želja jer sam i sama iskusila tu sreću, divno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bas tako, kad dodjes do zeljenog "parceta" osecam se kao da sam osvojila 7 na lotou :D

      Delete
  6. Super je boja. Odlicno ti stoji! :) Cela kolekcija je predivna.

    ReplyDelete
  7. potpuna i savršena ljubav! ne moraš da brineš kako ti stoji, jer izgleda baš odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je! Hvala ti puno :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe