Chanel - Fracas

8.3.13

Drage moje Srećan nam svima 8. Mart i sve najlepše.


Nisam izdražala ovih dana i naprosto sam morala da namažem najnoviji Chanel lak i da uživam u njegovoj divnoj prolećnoj boji. Retko se kod mene dešava tako brzo predstavim neki novi lak, ali sad ne mogu a da to ne učinim.

U pitanju je lak Fracas (571).


Ovaj lak je deo najnovije Chanel kolekcije za proleće 2013 godine. U pitanju je kolekcija pod imenom Printemps Precieux de Chanel, i sadrži tri laka.


Pored Fracasa želela sam i Emprise, ali nakon probe odlučila sam da ovaj drugi ne kupujem jer na moj ten nije izgledao lepo. Dok je Fracas sve ono što volim kod laka. Divna boja, divno nanošenje, struktura, završnica... Ne postoji ni jedna stavka kojom bih se zamerila ovom laku.

Iako su se promotivne slike koje su se vrtele na netu mnogo razlikovale međusobno, ipak nisam odustala. Nadala sam se da neće biti još samo jedan roza lak sa lepim shimmerom u nizu ostalih. Želela sam da bude između koralne i roza, da ima skriveni shimmer i da bude ona boja koja će mi uvek izmamiti osmeh na lice kad pogledam u nokte. Kad sam ga probala, dobila sam sve što sam očekivala.

Lak može da se nanese u jednom sloju i da se dobije puna boja i pun sjaj. Ja na slikama imam dva tanja sloja, i bez tc. Shimmer je jako sitan, ali nije u potpunosti skriven i jasno je vidljiv na suncu i po svetlom danu. Boje koje su zastupljene u shimmeru su srebrna, bela, zlatna i roza. Divno se međusobno prelivaju i samom laku daju divan šmek.







Mislim da će mi ovaj lak tokom leta biti omiljeni.

Kako se vama sviđa? 

Hvala na čitanju.

PS: Uskoro i iznenađenje na blogu, pratimo se, čitamo se, što bi rekli "stay tuned".

You Might Also Like

24 comments

  1. Apsolutno savrsena boja! <3 Predivan je i odlicno ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Boja je divna.

      Delete
  2. Lep lakić za lepo vreme. Divno izgleda na suncu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Na suncu je prelep, dok u zatvorenom je nesto malo rozikastiji.

      Delete
  3. Savršena za sunčan dan! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako, za prolece i leto savrsen.

      Delete
  4. Baš dobar izbor za ženski dan, tako nežna, ženstvena boja :)

    ReplyDelete
  5. Predivan je, savrsen :)

    ReplyDelete
  6. sa malim zakasnjenjem srecan dan zena :)
    lak je predivan i potpuno zasluzeno je tako brzo dobio recenziju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :) Mislim da ce ovog leta biti moj favorit :)

      Delete
  7. Kakav lepotanko!Pravi prolecni...savrsena boja,odusevljena sam!Super Vam stoji,gospodjo:-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno... gospodjo :)))

      Delete
  8. Apsolutno savršena boja! Predivno ti pristaje!

    ReplyDelete
  9. Ivona (AgnethaS na ani)10/3/13 11:39

    Lak je divan! Ali ja moram da komentarišem post zbog hortenzija, mog omiljenog cveća <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) slika buketica je carobna i boje su divne, da sam naprosto morala da je stavim.

      Delete
  10. Divan je! Sigurno popravi raspolozenje cim se namaze. :)
    Odlicno ti stoji.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izaziva osmeh na licu koliko je boja lepa i vesela :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe