100-ti post ili Little Blog Giveaway

12.3.13




Kad sam započela ovo svoje putešestvije nisam uopšte znala da li će me držati manija, da li ću posle par postova odustati, ili ću otkačiti i potpuno se predati blogu. Život je hteo da ima neki svoj put, meni totalno neplaniran i nepoznat. Bilo je perioda kad sam uživala u pisanju i slikanju, a bilo je perioda kada mi to nije bila jača strana. Sve u svemu, do sad mislim da nije bilo loše i da smo se lepo družili.

Stigoh konačno i ja do tog čuvenog 100-og posta. Prvo želim da se zahvalim svima vama koji ste me čitali i  javno komentarisali, ali i onima koji su to uvek činili iz prikrajka (znam da sam ja bila jedna od tih jako dugo). Posebno veliko HVALA svima onima koji su mi slali mail podrške kad me nije bilo i tako bili uz mene. Nadam se da ćemo se i dalje ovako lepo družiti i doprineti rastu mog malog kutka.

Povodom čuvenih 100 odlučila sam da oragnizujem mali giveaway na blogu i da tako zajedno obeležimo ovaj mali jubilej. Nagrada je mali paketić, čega drugog nego lakića za nokte. 


Što se tiče pravila za učestvovanje odlučila sam da budu sledeća:
  • Nagradica je za sve one koji su na području bivše SFRJ (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora,  Makedonija i Srbija - izuzetak je područje KiM, jer ne znam kako tamo funkcioniše slanje paketa ove vrste, te ne mogu da se usudim na ovaj korak);
  • Potrebno je da ostavite komentar na ovaj post (dupli komentari biće obrisani); 
  • Ako imate nalog  pratite me preko GFC-a i ostavite svoju e-mail adresu;
  • Ukoliko me pratite, a nemate nalog uz komentar i e-mail, ostavite i svoje ime (prezime nije potrebno); 
  • Dobitnik će biti određen preko random.orga-a.
  • Giveaway je otvoren do 27.marta 2013 godine u ponoć i svi komentari posle tog termina neće ulaziti u izbor.
Za vas sam odabrala prave prolećno letnje boje i nadam se da će vam se svideti moj izbor: dva China Glaze lakića i jedan OPI. U pitanju je China Glaze Flip Flop Fantasy i For Audrey; i OPI - The Spy Who Loved Me.


Na kraju malo mafina za sve goste...


Ovo je moje prvo organizovanje nagradne igre iliti giveaway i nadam se da će sve proći super. Želim nam svima puno sreće i da se lepo družimo i igraamo ovih dana.

Voli vas vaša Jelena.

You Might Also Like

85 comments

  1. Anonymous12/3/13 20:44

    Odabrala si boje baš po mom ukusu, posebno For Audrey :-), odlično darivanje.
    Marija, m10galic@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Cestitam na 100-tom postu :D Divni lakici :)
    ksendz8@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ne učestvujem u nagradnoj igri, samo želim da ti čestitam na jubilarnoj poruci ;*

    ReplyDelete
  4. Cestitam ti na 100-tom postu i nadam se da ce ih biti jos mnogo :)
    P.S. it.is.leclaire@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Cestitki za 100te postovi! Odlicen giveaway :)
    iloveprettycolours@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Čestitam na 100-tom postu. Lakovi su prelijepi. :)
    ljubicatoshic@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous13/3/13 00:55

    Cestitam na stotom postu! :) Lakici su divni, sve boje koje volim! :D sanja123stankovic@yahoo.com Sanja

    ReplyDelete
  8. Anonymous13/3/13 01:13

    Sve cestitke! :)
    ivana.zivkovic91igra@@g.mail.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous13/3/13 04:56

    cestitam :) tamaramarjanovic990@gmail.com Tamara

    ReplyDelete
  10. čestitke na 100tom postu, čudno mi je da si tek na 100 kad se ja bližim 200tom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pa nisam pisala puno tokom jeseni, pa je to onda uticalo na broj postova.

      Delete
  11. Aaaaa, stoti post! Čestitam, baš mi je drago što si istrajala u pisanju :)

    ReplyDelete
  12. Čestitam Jelo....zar već stoti.....pozzz!!!!!

    ReplyDelete
  13. Cestitam!Pisi i dalje,sta je sto postova:-))
    Giveaway skroz po mom ukusu,for Audrey mi je tiha patnja:-))
    beautydoctorr@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Čestitam na 100-tom postu :) Giveaway je baš odličan, boje koje si izabrala su predivne, točno one koje bi i ja sama odabrala :)
    makeupmyday0@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Cestitam i ja na stotom postu! :* Nadam se da cemo se jos dugo druziti. Ni ja ne ucestvujem al zelim svima puno srece u giveaway! :)

    ReplyDelete
  16. Cestitam ko bi rekao da je proslo 100 postova :)

    ReplyDelete
  17. cestitam na velikih 100 i zelim ti jos 1.000.000 :) drago mi je da si izdrzala i istrajala :) samo tako nastavi :)
    GFC: Anibani
    email: ancibal12@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. super blog,super giveaway :)
    cestitke na 100-tom postu
    comili4@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Cestitam ti na 100-tom postu :)
    Email: tamara90nbg@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Au, kako leti vreme! Sećam se kad si počinjala blog, bili su CG neonci na tapetu, stvarno sam se iznenadila kad sam videla na Bloglovin-u da proslavljaš stoti. Pa čestitam!

    ivonareg@rocketmail.com

    ReplyDelete
  21. Cestitam na 100tom postu :). Bas sad razmisljam da li mi treba For Audrey i tako me je google i doveo ovde :)
    email : nailsfromfairytale@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Anonymous14/3/13 21:05

    Čestitam..podrška iz prikrajka :)
    tajna.dp@hotmail.com
    Dušica

    ReplyDelete
  23. Prvo, cestitam na prvom jubilarnom postu :-)
    I prijavljujem se i ja, cim vidim CG jer ih kod mene u gradu nema i nemam jos nijedan. Jos cekam taj dan kad cu se zadesiti u NS radnim danom i sa dovoljno vremena da razgledam i sopingujem u miru :-)
    GFC - Snow
    snow81a@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Čestitaaaaaam :) Ja sam tek do broja 9 došla :) Odmah sam pročitala post, ali sam čekala da neko drugi probije led :D GFC: MakeupRSaveti, mail: magisminka@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Ja sam da čestitam, piši nam još dugo a devojkama srećno jer je ovaj OPI predivan :)

    ReplyDelete
  26. Cestitke za 100ti post!!! predivan giveaway :)

    andjelkovic.tijana@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Želim ti još puno, puno postova :)
    inavasic@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Predivne nijanse! Spring is just around the corner :D
    mail: tea.matesic.bugarin@gmail.com
    GFC: Tea Matešić - Bugarin

    ReplyDelete
  29. Cestitam :))

    mail melisa1008@gmail.com
    gfc melisa noisette

    ReplyDelete
  30. Pridružujem se čestitkama na stotom postu
    i želim i da u narednih sto postova budeš
    ovako dobra i još bolja~
    ovo nisu moje boje, pa nije fer da učestvujem
    ali sam došla da te pozdravim puno puno, da se
    zahvalim što organizuješ igricu i
    samo napred, pa da uživamo i dalje u tvom blogu!
    :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I ti da pises sto cesce :)

      Delete
  31. Cestitke!
    nevena993@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Ja sam tek sad otkrila tvoj blog (kod Sare Nyx), nadam se da mogu da učestvujem.
    dressnread@gmail.com
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da mozes, igirca je otvorena do 27.3. u ponoc :)
      Hvala puno :)

      Delete
  33. cestitke na jubileju, jos mnogo istih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Nisi ostavila e-mail, ako zelis da ucestvujes u igrici.

      Delete
  34. Čestitke na 100.-tom postu, nek ih bude još bar tisuću puta toliko ;) Predivna nagrada, već dugo si želim For Audrey <3 I hvala za muffine, prefini su! Može recept? :D
    GFC: Melita J
    email: melita.kresic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Recept za muffine je velika tajna :D

      Delete
  35. Savrsene boje!
    e-mail:srnacoollik@gmail.com
    GFC: Srna Kulik

    ReplyDelete
  36. Pridruzujem se cestitkama :)
    angelsmiledoll@gmail.com

    ReplyDelete
  37. GFC: Marjenka
    marjenkacinkocki@gmail.com
    Prelepe boje :)

    ReplyDelete
  38. Divan giveway

    devojcica021@gmail.com

    Milanka

    ReplyDelete
  39. Anonymous21/3/13 21:31

    Knezevic Natasa
    knezevicnatasa@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Sve mi se nekako cini da smo sve skoro pocele sa blogovima, kad ono vec 100-ti post! :)
    Svaka cast! :)
    I pokloni su divni.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao da je juce bilo, a vec toliko vremena proslo. Kad se osvrnem i pogledam iza sebe, shvatim da sm mozda mogla i vise Ali ni ovo nije lose, jer nisam ocekivala da ce potrajati toliko dugo.
      Hvala puno :)

      Delete
  41. Cestitam!
    GFC: lola
    email: cagaljlaura@gmail.com

    ReplyDelete
  42. GFC: sladana.susilovic
    email: sladana.susilovic@gmail.com
    Divan giveway

    ReplyDelete
  43. Čestitam na stotom postu!:) Jako lijep poklon.

    lipsticks-blade@hotmail.com

    ReplyDelete

Subscribe