OPI - You Dont´t Know Jacques!

18.2.13



Posle skoro dva meseca evo još jednog OPI laka. Ovog puta je to OPI You Don´t Know Jacques! (NL F15). U daljem tekstu ću ga samo zvati Jacques.

Jacques je deo čuvene OPIjeve Francuske kolekcije za jesen/zimu 2008. Iz ove kolekcija sam vam još predstavila i Louvre Me Louvre Me Not. Kao što sam već ranije napomenula ovo je jedna od najpopularnijih i najprodavanijih OPIjevih nijasni. Što se mene tiče sa razlogom je tako.

Primerak koji ja imam je stare formule. Samim tim prvi sloj koji se nanese je jako redak, dok drugi sloj, ako se nanese malo intezivnije, daje punu boju. Treba obratiti pažnju i čekati da se prvi sloj u potpunosti osuši kako u drugom potezu ne bi ostajala ćelava mesta. Ko ima živaca, vreme i volje, moće da maže lak u tri tanka sloja. Ali u ovom slučaju trebaće dosta vremena da se osuši, jer se sam lak suši nešto malo sporije.

Što se tiče boje, ona je totalno samo svoja. Ne znam da li da je opišem kao mauve, tamnije taupe ili blatnjavo braon, sa sve primesama sive i sivo-ljubičaste. To je ono što ovaj lak čini veličanstvenim. Na hladnim tonovima kože on vuče na hladnu nijansu, a na toplim poprima topao ton. Zato ga sve devojke/žene vole. 

Jedino što moram da vas upozorim jeste da ovaj lak ume da menja nijansu u zavisnosti koji top coat koristite, pa ako želite da imate njegovu pravu nijansu na noktima, obratite pažnju i na ovaj detalj.

Ja na slikama imam dva sloja i nemam tc.





O ovom laku svake reči su suvišne, jer slike govore same za sebe. Inače lak još uvek može da se nađe u prodaji, jer mislim da je ušao u stalnu postavku OPI lakova. I posle njegovog pojavljivanja skoro svaki proizvođač laka je napravio svoju varijantu ove boje, za nijansu gore-dole, ali tu su. Ima ih medju lakovima od 100 din, pa sve do HE brendova. Boja je postala kultna i obavezna za sve ljubitelje lakova.

Kako vam se sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

24 comments

  1. Bas je lep, nisam nikad obracala paznju na ovu nijansu ali cu ga pogledati prvom prilikom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima i slicnih medju CG: Below Deck (za mrvicu ljubicastiji) i Foie Gras (za mrvicu tamniji) pa pogledaj neke od njih :)

      Delete
  2. Predivan!Obozavam ovakve nijanse!
    P.S.Nasmejala sam se citajuci post(celava mesta,hahhaha,hit!) :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je lep i vec je klasika. Pa kad jesu celava mesta, sve rupice koje se provide, kako durgacija da napisem :D

      Delete
  3. Čista klasika, kultni lak i jako lepo ti stoji!

    p.s. molim te ne zameri, moram da sugerišem da izmeniš u naslovu šifru laka, verovatno si u brzini umesto F napisala E :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      PS: Ma kakva zamerka :D Hvala na ispravici, jer nisam mogla da skontam da li je F ili E, jer preko ide pecat, a naravno kao i svakoj plavusi nije mi palo na pamet da potrazim sifru na netu :D :D :D

      Delete
  4. Nije me privlačio, ali opako izgleda na ovim tvojim sličicama. Sada ga moram uzeti u razmatranje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga pogledaj. Nema kome ne stoji. AKo hoces da probas za pristupacnijim nijansama gore sam pobrojala Jolie koji su najslicniji :)

      Delete
  5. Dvan blatnjavac! Da vec nemam gomilu slicnih stavila bi ga na listu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja eto igrom slucaja imam tri slicna :D

      Delete
  6. Meni se bas svidja! :) I lepo ti stoji!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Jejo Zak je klasika medju OPI-jima, i nema kome ne stoji jer je pravi mali kameleon. Jednostavnije - treba ti, samo zato sto ja savrsen :) Mada ti si topli tip, pa mozes probati i Over The Taupe, koji je toplija varijanta i nesto meksa od Zaka, svetlija. Ali meni je Zak ipak miljenik i licno mi je mnogo lepsi od OTT koji sam prosledila dalje.

      Delete
  8. Mnogo volim te boje, a ova je bas univerzalna.. Jedan od najlepsih taupe lakova. :)
    Odlicno ti stoji!

    ReplyDelete
  9. Klasika :) samo mislim posto imam Over The Taupe a pritom vucem na toplo da mi ovaj ne bi tako dobro stajao, deluje da je vise hladnog tona. Mada ga zelim, naravno, pogotovo posle ovih slika, prelep je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ga prvo, mada i dalje tvrdim da je pravi mali kameleon :)

      Delete
  10. Uuuu, dobar je! Stvarno se boja ne moze opisati samo jednom recju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj post mi je do sada bio jedan od najtezih, jer stvarno ne znam kako bih ga opisala. Najradija sam bila da samo stavim slike i da ostavim bez reci. ALi ja ne bih bila ja kad ne bih prolajala makar malo :D

      Delete
  11. Volim mat bojee, sjajna nijansa! <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe