OPI - Miami Beet (NL B78)

28.2.13



Danas još jedan OPI je došao na red. U pitanju je Miami Beet (NL B78).MB je deo OPI South Beach kolekcije za proleće/leto 2009 godine. Kolekcija je po meni bila savršena u smislu odabira boja. Ali kako imam samo ovaj jedan lak, ne mogu dalje od njega da komentarišem.



Moram priznati da sam ovaj lak kupila u jednom momentu euforije za istim na forumu. I ostavila sam ga u fioku, a da ga nisam ni probala. I svaki put kad sam poželela ovakvu nijansu, hvatala sam se za neki drugi, a njega samo pogledala i vratila na mesto. Iskrena da budem, nisam znala šta je to oduševljavalo žene u vezi ovog laka, jer u bočici mi nije bio ništa posebno.

Kako imam baš dosta slobodnog vremena poslednjih par meseci, pre neki dan sam odlučila da izvučem ovaj lak ispod sloja zaborava i da ga probam. Kako sam namazala jedan nokat, shvatila sam zašto je on lak koji je dobio etiketu "must have" laka među otalim OPIkama.

Lak je jednom rečju savršen. Jedan deblji sloj je dovoljan za potpuno prekrivanje i dobijanje pune boje. Ja po navici na slikama imam dva tanja. Završnica laka je krem sa visokim sjajem, pa tc na slikama nemam. Sama boja je prelepa i mislim da je takva da laska svakoj ruci i svakom tenu. Prefinjena, elegantna, bogata duboka svetlije bordo, sa ljubičastim podtonom. Ja bih ovu boju okaraktetisala kao svetliju "boju krvi". Vuče na hladnu nijansu. Ovo je lak one vrste koji čini da vam ruke izgledaju kao da imate lak od milion dolara. Prelep je!







I na kraju jedna obrada slike...


Mislim da je ovaj lak ušao u stalnu postavku OPIja i nije problem da se nađe. Isto tako i lak Party in My Cabana iz iste kolekcije. Ta dva laka sam svuda viđala. Znam da ima gomile sličnih nijansi među što skupljim što jefitnijim lakovima, ali Miami Beet stvarno zaslužuje epitet "must have" laka.

Kako se vama sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

27 comments

  1. Divan je! :)
    Ja imam 5 lakova iz ove kolekcije, između ostalog i ovaj i slažem se, jedna od boljih po pitanju boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Boja je uistinu divna.

      Delete
  2. Lep je,ali meni se vise svidja Party in my Cabanna.
    Odlicno je sto jedan sloj daje punu pokrivenost i ima visok sjaj,kad te mrzi da se mackas ili nemas vremena,jedan sloj i zablistas :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam Party in my Cabana, ali mi je ovaj mnogo bolji po pitanju svih stavki u vezi laka :)

      Delete
  3. Super je nijansa! Iz te kolekcije omiljene su mi CLC i PIMC.

    ReplyDelete
  4. meni je ova boja prelepa :) i odlicno ti stoji :)

    ReplyDelete
  5. Jako mi se dopada kako si ga opisala. :) Savrseno ti stoji!

    ReplyDelete
  6. a mene ne mami ni jedan lak iz ove kolekcije! tebi svakako odlično stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Imas srece sto te ni jedan ne mami, bolje po novcanik :)

      Delete
  7. Prelep! Na listi mi je pa kad dodje na red, inace imam 3 laka iz ove kolekcije i svaki ima apsolutno savrseno kremastu formula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ova kolekcija je savrsena "krema".

      Delete
  8. Predivan je! Vidim da ima i drugih nijansi i sve su mi divne, našlo bi se tu svega za mene :) Definitivno si moram kupiti neki OPI lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ako nemas do sad ni jedan OPI red je da se pocastis makar jednim :)

      Delete
  9. Ovo je definitivno OPI koji najviše volim.
    A kada sam ga kupila, pomislila sam da sam se zeznula. "Pretaman je", rekoh sebi, zamisli. :)

    Stoji ti odlično.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      A ja uopste nisam bila odusevljena, vec toliko razocarana da ga nisam htela ni probati :D

      Delete
  10. Veoma klasično izgleda, a opet osvežavajuće. Volim takve lakove sa kojima znaš da ne možeš da pogrešiš. Lepo ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Uistinu, sa njim ne mozes da omasis :)

      Delete
  11. Replies
    1. Hvala puno :) Mnogo ste mi lepi na slicici, mnogo :)

      Delete
  12. jako lepa boja :)
    baš me zanima kako bi meni stajao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nema kome ne bi stajao ovaj lak. Mnogo je lep.

      Delete
  13. Predivan lak,mada sad gledam fotku,svi mi se svidjaju iz kolekcije :)
    Super ti stoji

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe