OPI - Gloria Red

24.2.13



Kao što većina vas već zna, nisam neki veliki ljubitelj crvenih lakova. Možda zato što ima previše nijansi crvene, sa previše podtonova. Jako je teško ubosti idealnu crvenu boju laka za nokte, skoro podjednako teško koliko i odabrati "taj" crveni ruž. A opet, svaka žena bi trebalo da ima jedan "svoj savršeni" crveni lak za nokte i "svoj savršeni" crveni ruž za usne.

Iako ja moju savršenu crvenu još uvek nekako tražim, prezadovoljna sam onima koje imam. A nemam ih mnogo. Pored Chanel Coromandel crvene, druga omiljena mi crvena je OPI Gloria Red (SR BP5).

Ovaj lak sam dobila za rođendan prošle godine od moje divne Anibani . Anči puno ti hvala na ovom divnom laku i velika pusa za tebe.

OPI Gloria Red je lak koji je specijalno dizajniran za hrvatsko izdanje časopisa Gloria. U prodaji je bio u avgustu mesecu 2012 godine. Kod nas se nije mogao naći, sem ako neki veliki marketi nisu imali ovaj primerak časopsia na prodaju među stranom štampom, ali tako nešto mi nije poznato. Uz lak se dobijalo i pakovanje OPI Avojuice balzama za ruke i telo, različitih mirisa. Ja sam uz lak dobila losion sa mirisom manga. Još ga nisam probala jer sve mi žao da načnem ovako slatko pakovanje, pa ga čuvam.


Lak je došao u full size bočici od 15ml. To je prelepa prava crvena boja, bez suvišnog plavog ili narandzastog podtona. Po meni to je ona crvena koja može da nosi u svim prilikama, bilo da ste u patikama i dzinsu ili kratkoj crnoj haljini. Jedinstvena crvena boja.

Sam lak je srednje gustine. Po nekom mom ukusu mogao je biti gušći. Potrebna su mi bila dva sloja, prvi tanji drugi deblji, za punu boju. Ono što se nekim devojkama/ženama ne bi svidelo to je što i posle dva sloja može da se nazire beli deo nokta. Naravno to zavisi i od beline noktiju, i zato sam ja mazala drugi sloj nešto deblje nego inače. Lak je divna krema, suši se ni previše brzo ni previše sporo. Na slikama nemam tc.





Negde na netu sam našla podatak da je ova nijansa najpribližnija čuvenoj boji OPI Big Apple Red. To ne mogu da tvrdim jer ovaj drugi lak nemam. Ali pošto Gloria Red nije dostupna kod nas, možda je Big Apple Red dostojna zamena. 

Pošto je ovo "prava" crvena po meni, bez izrazitog podtona, mislim da bi odlično stajala svima.

Kako se vama čini? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

22 comments

  1. Baš je divan :) Imam sličnu nijansu laka (Avon) i oduševljena sam njom jer nije precrvena, a opet ni presvijetla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ovo je jedna od retkih crvenih koju bih nosila. VIse sam tip za krv crvenu nijansu.

      Delete
  2. Anonymous24/2/13 14:03

    Odlican je! Svakako boja koju svako treba imati. Ja licno imam i previse crvenih lakova,i svi su mi savrseni :D Divno ide uz tvoj ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Jedan crveni lak mora da se ima, jer uvek ce priteci u pomoc kad se ne zna kud dalje i koji da se odabere.

      Delete
  3. Ovo ja zovem 'letnja crvena',celog leta sam nosila jedan takav,zimi nosim tamnije crvene.
    Lep je,lepo ti stoji zbog svetlog tena. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Prava letnje vristece crvena.

      Delete
  4. Lepa je boja! Svidja mi se duzina tvojih noktiju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Duzina je kod mene uvek diskutabilna, jer sad bas brzo rastu, a kako stalno nesto raduckam po kuci ili kuckam na racunaru, neki se zacepi, pukne isl. Ne volim da su razlicite duzine pa odmah sve skratim :D

      Delete
  5. nisam ni znala da je to LE tj. specijalno izdanje of OPI.. super su to lakovi a ta boja.. prekrasna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sa naveli u Gloriji tada, ja ne znam tacno, jer nisam imala primerak novina u rukama. Ali da je bio samo u Hrvatskoj, jeste.

      Delete
  6. i ja volim ovakve nijanse crvene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo ja bas cudno procitati kad ti napises :) Nisam navikla na tebe i crvene lakove :D

      Delete
  7. nema na cemu draga :) jako mi je drago da sam doprinela tvojoj kolekciji, skromno ali... sta da radim :)
    a avojuice je mozda vise letnji miris, i ja moje stedim :)

    prelepo ti stoji, naravno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Posbeno zato sto si se setila mene i donela mi ovog lepotana :)

      Delete
  8. Divan je i baš lepo što imaš ovaj primerak!
    Kažu da je ova Gloria Red ista kao i njihova ''Red'' iz klasične linije. ko zna....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A ja eto nasla podatak da je slican BIg Apple Red. U svakom slucaju, lepa je nijasna.

      Delete
  9. Crvenooooooooooo VOLIM TE :D
    Ova boja je fantazija !

    ReplyDelete
  10. Prelep je! Volim ovakve crvene sa malo narandzastog podtona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Meni 1-2 crvena krem laka sasvim dovoljna. Sem ako ne nadjem neki specijalni, za kojim cu da otkacim u momentu :D

      Delete
  11. A ja crvene obozavam, u svim varijantama a narocito ovakve jarke upadljive crvene. Predivan je i rekla bih da ti jako dobro stoji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Lep je i bas mi je zao sto se nije mogao naci i kod nas.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe