Noviteti - Januar ´13

1.2.13



Prošao je prvi mesec u novoj 2013 godini. Samim tim red je za moju rubriku mesečnih noviteta. Smatram da je protekli mesec za mene baš bio plodonosan i uspela sam da dođem do nekih lakića koje sam neko vreme iščekivala.


Kao što vidite sa slika ima ih baš, baš dosta. Neki su stigli danas, ali pošto su naručeni juče i kako je danas ipak 1.februar odlučila sam da ih ipak stavim među januarske novitete. Pa da krenemo redom...

Tri nova Catrice laka (i još malo novih plavih nijansi) su stigla kod mene, zahvaljujući divnoj Coxy



Od Coxy sam takođe dobila i još jedan lak. U pitanju je Illamasqua Charisma. Coxy hvala ti od srca na predivnim lakovima.


Još jedan OPI DS je postao deo moje porodice. U pitanju je DS Reflection koji sam dobila u razmeni na forumu i presrećna sam što sam ga ulovila.


Dugo kod nas očekivani Chanel Coromandel, još nije stigao. Ja sam svoj primerak dobila zahvaljujući Lelici sa foruma (veliki pozdrav za nju). Stvarno se nadam da će lak uskoro stići i kod nas jer je prelep.


Nova prolećna Dior kolekcija je stigla i kod nas. Iako sam rekla da neću uzeti ni jedan, nakon probe morala sam da uzmem Rosy Bow jer kad sam ga videla na notima zaljubila sam se.


I na kraju gomila novih China Glaze lakova. I svi su holografski lakovi, neki iz starih, a neki iz novih kolekcija. Prvo moram da se zahvalim Marry koja mi je pomogla da dođem do dva laka iz stare holo kolekcije. U pitanju su (s´leva na desno): Kaleidoscope Him Out i He´s Goind in Circles. Marry je takođe bila gost kod mene predstavljajući prvi navedeni lak ovde.


Druga gomila CG lakova je stigla jutros iz Alexandar-cosmetics. Tek pristigla najnovija holo kolekcija Hologlam. Naručila sam lakove juče oko 14h, jutros u 8:30 me zvao kurir da proveri da li sam kući da mi ih odmah donese. Svaki je prelep, ali je slika lošija, jer kao za inat danas nema dobrog sunca za slikanje holo lakova.



Sve u svemu jako sam zadovoljna sopstvenim izborom. Neki lakovi su bili na spisku želja, dok sam neke kupila jer su me oduševili, a neke sam opet uspela da svedem na minimum. Kao npr. u prvobitnom oduševljenju želela sam celu Hologlam kolekciju ali sam shvatila da imam jako sličnih holo lakova drugih proizvođača, sa istim svetlijim nijansama, pa je zato izbor pao na tamnije.

Da li ste i vi kupili neki lak u proteklom mesecu ili ste bili mnogo racionalniji od mene?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

24 comments

  1. Jelo divni noviteti... CHina Glaze holo su prelepi!

    ReplyDelete
  2. Predivni noviteti!
    DS Reflection je moja mukica, jedini i nadam se poslednji slomljeni OPIć :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bas mi je zao za tvoj Reflection :(

      Delete
  3. Imas Coromandel! Divno :) mnogo su ti lepe kupovine, svidjaju mi se ovi novi CG holo, jedva cekam da ih prikazes ovde, bacila sam oko na ljubicastog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Swatchevi CG dolaze cim bude sunca da mogu lepo da ih slikam, jer u suprotnom nisu bas zanimljivi.

      Delete
  4. Bas, bas divni lakovi i divne boje

    ReplyDelete
  5. Divni noviteti. Ja moram da se pohvalim da sam pazarila samo dva laka cini mi se :D

    ReplyDelete
  6. Jedva cekam review za coromandel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak je savrsen u svakom pogledu, prelep je i mislim da ga vredi imati.

      Delete
  7. Nema na čemu, samo reci ako poželiš još neki koji ti ja mogu nabaviti :* :*
    A što su dobri ovi CG lakovi! Već vidim da ove godine neću izdržati da ne ostavim silne pare na Sajmu kozmetike...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno i na ovome, a i za ubuduce :) Ja na ovaj sajam ne verujem da cu ici, jer necu imati snage da se toliko izgegam :D

      Delete
  8. Ja odlepih na Rosy bow,zelim swatcheve sto pre!Divan je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Swatchevi uskoro :)

      Delete
  9. jako lepi noviteti :)

    ja u januaru nisam kupila niti jedan lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ti si bas karakter, svaka cast.

      Delete
  10. Predivno i bogato! :)) Najlepsi su mi na prvi pogled Illamasqua i Coromandel, ali inace najvise volim crvene i jako tamne lakove :))
    Illamasqua me podseca na Ch. Malice, ako sada nisam lupila neku glupost :)
    I moram da kazem da mi je u stvari najdivnija od svega ta saradnja medju vama :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sradnja je nesto sto me je odusevilo od samog stara, sto cu uvek praktikovati i pomoci kad god budem mogla. Takodje je jos jedan divan nacin za upoznavanje ljudi :)

      Delete
  11. Nema na cemu. Kad god ti treba. :*
    Ja vise i ne znam koliko sam ih kupila u januaru. Mozda 5-6. Vise se i ne secam. :D Jedva cekam svoceve novih holo lakica i od Catrice. Bas su lepe nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno jos jednom :)

      Delete
  12. Bas si se lepo ponovila! Svasta ima zanimljivo.. Cekam swatch-eve.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Samo da uhvatim jos lepog vremena da se igram :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe