Comparation: Dupe for OPI You Don´t Know Jacques!

23.2.13



Evo i mog prvog poređenja. Nisam do sad radila ovakve postove, jer nemam baš duplih nijansi, a retko kad se desi da ih imam i srodnih. Kad sam ih pregledala, shvatila sam da imam par nijansi sa kojima bih mogla da napravim poređenje, i napravim post, kako bih možda nekome olakšala potragu i kupovinu.

Uspela sam da među svojim lakovima nađem nijasnu koja je jako dobar "dupe" za OPI You Don´t Know Jacques!

U pitanju je China Glaze - Foie Gras (80614).

Foie Gras je deo CG prolećne kolekcije za 2012 godinu, po nazivom The Hunger Games. Sa slika se vidi da je u bočici za nijansu tamniji od OPI YDKJ! Ali kad se namaže na nokte, ta razlika je minimalana. Iskreno, ja da ne znam koji je koji, ne bi mogla da kažem sa sigurnošću koje je OPI a koje CG.




Kao treći lak srodne nijanse namazala sam CG Below Deck, ali se jasno vidi da je on hladnog i ljubičastog podtona, tako da u suštini nije ni sličan YDKJ!. Za razliku od OPIja, Foie Gras je nešto gušći i puna boja se može postoći samo jednim debljim slojem. Ali to traži više vremena za sušenje. 

Prednosti OPI laka se ogledaju u tome što je OPI bio prvi u svetu koji je lansirao ovu nijansu, Jacques je postao kultni lak, nezamenljiv u ovim bojama, četkica kod OPI lakova je bolje dizajnirana. Jedina mana ovog laka je cena od 1200,oo din, koja je ipak poveća za naše uslove. 

Prednosti CG laka su u tome što je nešto punija boja, može da sa nađe bez problema kod distributera u Srbiji i salona koji imaju slobodnu prodaju CG lakova, i naravno cena od nekih 400,oo din. Mana je ta što je ova nijansa prošla potpuno nezapaženo, pa je pitanje da li će ući u stalnu postavku ili je to što je trenutno ima - to, i tanka četkica koje neke devojke i dalje izluđuje.


Nadam se da sam vam bar malo pomogla u izboru i olakšala traženje idealnog "dupea" za jednu od najpopularnijih OPIjevih lakova.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. :) meni se vise svidja CG svakako :)
    prijatnija je boja!
    a ja volim ove postove, dobro dodju i olaksas devojkama trazenje alternative :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad imams ta da uporedim, ja cu to uraditi. Ali bas slabo posedujem duple nijanse, ovo je puka slucajnost :)Ako mogu da pomognem, sto da ne :)

      Delete
  2. Replies
    1. Da ne poveruješ koliko su slicni uzivo! Ja sam se zaprepastila.

      Delete
  3. Na noktima izgledaju mnogo slicnije nego u bocicama, a YDKJ je jedna od onih nijansi koju svi imaju! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro su isti na notkima. Neverovatno.

      Delete
  4. Velika pomoć. Zagledala sam nedavno Foie Gras, ali sam odustala jer imam djup za Below Deck i imam Smokin' Hot, a oba sam nosila samo po jednom. Hvala ti mnogo na ovom poređenju. Mislim da ću ipak uzeti Foie Gras.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu. Sva tri koja si pobrojala su razlicita, ali opet slicna. Jedino je to ako ne nosis takve boje, pa ti nije neophodna ovakva nijansa. Mada za CG i cenu koju ima, moze da se izdvoji parica, pa makar se lak mazao jednom mesecno - nije greh :)

      Delete
  5. Super post, Jelena :) Meni se zbog boje mnogo više dopada CG :) Imaš super noktiće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno i za post i za noktice :) Ja opet vise volim OPI jer mi je to jedan od prvih OPIjevih lakova koje sam kupila :)

      Delete
  6. ja sam na strani cg :D ali prelepa su oba naravno :) super poredjenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) OPI je meni veci miljenik ipak.

      Delete
  7. Stvarno su isti! Nikada ne bih primetila razliku da nisi napisala. Obzirom da retko mazem ovakve boje malu prednost bi ipak dala CG-u. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ipak je CG jeftiniji ako ne nosis ove boje cesto, a samim tim i isplativiji.

      Delete
  8. Meni je ipak below deck najlepsi blatnjavac od ponudjenih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lep je, to mu ne sporim :) Ali nije pravi dupe za Jaques.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe