China Glaze - Below Deck

23.2.13



Below Deck je deo China Glaze kolekcije za proleće 2011 godine, Anchors Away. Postao je toliko popularan da se danas nalazi u redovnoj ponudi. Kod nas se može naći bez problema, sa povremenim nestašicama. Iz ove kolekcije sam imala još i Ahoy!, ali iako jako lep, nisam se snasla sa njim i prosledila sam ga. Na osnovu ova dva laka, kao i ogromne popularnosti nijanse First Mate i Hey Sailor, mogu reći da je ova kolekcija bila pun pogodak.



BD je lepa nijansa i odličan lak, po svim stavkama. Što se tiče boja ona se može svrstati u taupe nijasne sa ljubičastim podtonom, koji je jasno i vidno izražen. Lak se lepo maže, jedan puniji ili dva tanja sloja su sasvim dovoljna. Suši se nešto sporije. Završnica je krem, prilično visokog sjaja i boja nije podložna velikoj promeni u zavisnosti od osvetljenja. 

Ja na slikama imam dva tanja sloja i nemam tc. 





Što se tiče same nijanse i boje, postoji dosta sličnih lakova. Sad da li su baš iste nijanse, ili neke vuku više na braon, neke na ljubičasto - zavisi od proizvođača. Čak i CG među svojim lakovima ima sličnih nijansi, npr. Channelesque, Metro Chic...

Kako se vama sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Obozavam takve boje! :) Pogotovo sa ljubicastim podtonom.
    Divno ti stoji.. :)

    ReplyDelete
  2. Ovo je jedan od malobrojnih CG lakova koji je na mojoj wish listi! Jako je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mislim da je red da pocnes da smanjujes tu svoju wl lakica :D

      Delete
  3. Baš ti se slaže sa tenom. Mislim da je to najlepši blatnjavac na našem tržištu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Izuzetan je lak, stvarno i nije dzabe toliko dobro prodavan kod nas na trzistu.

      Delete
    2. A Merino cool ste zaboravile? Bezobraznice. Moram da branim mog najveceg ljubimca :)
      Salim se malo super ti stoji ovaj Jelena

      Delete
    3. Hvala puno :) Nisam ga zaboravila, obozavam taj lak cak vise i od BD, ali kako god da ga slikam na meni vuce na braon i sve odlazem njegovu recenziju u nadi da ce se moj aparar odjednom zaljubiti u Merino :(

      Delete
  4. predivna boja i odlicno ti stoji :)
    koliko se secam ovo je jedan od onih must have cg lakova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Medju CG lakovima on jeste MH.

      Delete
  5. Tako je divan a tebi prelepo stoji! :) Jedno vreme sam se bas bila zagrejala za njega al sam nabavila Essie Smokin' hot i jos slicnih pa bi mi samo camio.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe