Chanel - Peridot

16.2.13



Već danima čekam neko lepše vreme i bar neke zrake sunca da mogu da uslikam nove CG holo lakove. Baš nemam sreće što se tiče vremena, pa tako ovi noviteti čekaju svoj red. Ja lično ne volim da ih slikam na veštačkom svetlu, jer nije to taj holo efekat. Zato čekam sunce jer smatram da ovakvi lakovi svoju punu lepotu pokazuju po sunčanim danima.

Danas sam posegla za rezervnim swatchevima i odabrala da vam pokažem jedan od lakova o kome se najviše pričalo i šuškalo kad se pojavio. U pitanju je Chanel Peridot (531).

Peridot je treći član Chanel jesenje kolekcije za 2011. U ovoj grupi pored Peridota nalaze se Quartz i Graphite. Lak se još uvek može naći po našim parfemerijama, i nije deficitaran. Ja ga lično zovem "Buba" lak, jer me njegova boja podseća na oklop nekih buba. Kako ne volim insekte, tačnije plaše me, uvek sam ga zaobilazila. Ali kako sam već imala dva člana kolekcije, bila bi šteta da nisam uzela i ovaj. 

Tak kad sam ga donela kući i probala, oduševila sam se. Shvatila sam da bi učinila veliku grešku da ga nisam uzela. Boja na noktima je fenomenalna i mnogo bolja nego u flašici. Takođe je promenljiva nijansa u senci i na suncu. Na suncu je jaka zlatno-zelena nijansa sa izrazitom folija-shimmer efektom i zlatnom komponentom. Predivno se presijava i ruke čini jako elegantnim, što se na prvi pogled ne bi reklo. U senci lak je više zelenkast nego zlatan i nema taj visok shimmerasti sjaj, i izražena je njegova duohromna priroda.

na suncu
u senci
Lak se jako lepo maže. Prvi sloj je nešto ređi, pa kao takav može poslužiti i kao toper preko nekog laka srodne boje. Ja na slikama imam dva sloja, i to je sasvim dovoljno za potpuno prekrivanje. Dosta brzo se suši. Preko njega nemam nikakav tc, jer se sam lak toliko sija da ništa više nije potrebno. Boja je takva da pristaje svim tonovima kože, od izrazito bele do izrazito crne, i ne može da ne izgleda fantastično.









Kad se pojavio Peridot je napravio veliki BUM na tržištu, jer do tada sličan lak nije bio viđen. I u to vreme bio je jedinstven. Zbog velike popularnosti boje, i drugi proizvođači su pravili slične nijanse među svojim lakovima. Tako sličnu boju možete naći kod OPI, China Glaze, Catrice, ArtDeco, Sephora, Jessica i mnogo drugih lakova. 

Iako više nije autentičan, za mene je ostao jedina prava i originalna "Buba". Kako vam se sviđa i da li ste imali prilike nositi ovakvu boju?

Hvala na čitanju.

PS: Mali sivi pravougaonik što se vidi na slikama je logo firme čiji sam papir upotrebila kao podlogu, a nisam shvatila da sam ga uslikala, te sam morala na ovaj način da ga uklonim, pa se izvinjavam i nadam se da ne upada mnogo u oči.

You Might Also Like

22 comments

  1. Ah, predivna...Mislim da su svi čuli za ovaj lak i da su ga poželeli! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem. Isto tako sam ubedjena da ce skoro svi imati jednu ovakvu nijansu, bilo kog proizvodjaca :)

      Delete
  2. Yaista je divan, i ja sam ga pozelela cim sam ga ugledala ali sam se ipak zbog cene odlucila za China Glaze - Rare & Radiant :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostojna zamena, ali mislim da nisu 100% dupei, mada cg ima svoje prednosti :)

      Delete
  3. Predivan je! Savrsena folija. Cudi me da nisam nabavila nista slicno. o.O Iz te kolekcije mi se svi svidjaju. :) I ja cekam sunce za holo lepotane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj cg, specificna je nijansa, ali mislim da nema sanse da ti se ne svidi :)

      Delete
  4. ja ga obožavam, i on mi je bio favorit! imam isto cg r&r, što reče jolie, ali mi nisu isti. na koji essence si mislila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je Graphite omiljeni iz cele kolekcije :) A kolekcija je bila pravi BUM. Mislila sam na ArtDeco, ali napisah Essence. Moram da ispravim, hvala <3

      Delete
  5. Predivan je, mnogo volim što je OPI iskopirao ovakvu nijansu, tako da sa zadovoljstvom šetam mog Gušterčića :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OPI je najpriblizniji Peridotu. A i da ga nema, ja bih jako volela da si prevarila OPI sa ovim lakom :)

      Delete
  6. Izgleda da sam jedina kojoj se ovaj lak ne dopada. Mada, da su ga izbacili dok sam bila u gimnaziji sigurno bih morala da ga posedujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bas mislila da ti se ova nijansa svidja. Mozda da ga probas, pa das konancni sud?

      Delete
  7. ja tebe totalno mogu da zamislim sa ovakvim nijansama i lepo ti stoje....
    ali sebe ne mogu nikako, ne da mi ne stoji nego ja tako volim sve što je creme ili mat kako li ga zovu, samo da nema prelivanja boja i šljoka :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja volim sve sto se preliva i sljasti, ali krem retko, mat nikako :D

      Delete
  8. ne volim bube ali ova mi je prelepa :) verovatno najfenomenalnija boja ikad izmisljena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna je boja. Sunce, leto i Peridot, fenomanelano i ne moz´ proci nezapazeno :D

      Delete
  9. Wow,kako je lepa 'buba'! :-)
    Nisam ljubitelj ovakvih nijansi,ali mi se mnogo dopada kako se presijava na Suncu.
    I vidi se da se na fotografijama da se lepo maze,formula mu je savrsena.
    Licno ga nikada ne bih kupila,ali mi se svidja ideja da Chanel,koji nekako slovi za krutu modnu kucu,izbaci ovako otkacenu boju!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Chanel ima odlicno oko za ono sto ce tek postati mega popularno. I drago mi je sto su oni prvi :)

      Delete
  10. UUUUUUUUUUUUUUUUUU PREDIVAN!!!

    ReplyDelete
  11. Ovaj divno izgleda. Lepa prezentacija! :))

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe