Chanel - Cosmic Violine

9.2.13



Na Chanel Cosmic Violine (497) sam naletela sasvim slučajno, i ovo je bila jedna od onih nepromišljenih kupovina oko koje se nisam pokajala. Usamljeno je stajao na kasi, po nekoj neverovatno sniženoj ceni za ovaj brend lakova i bukvalno molio da ga neko uzme, udomi kako ne bi bio poslat negde gde idu usamljeni lakovi. Lak me nije ostavio bez reči, ali je dovoljno lep da sam poželela da ga imam u svojoj kolekciji.

Cosmic Violine (CV u daljem tekstu) je, moglo bi se reći, iz stare Chanel kolekcije. U pitanju je Chanel Celestial Lights kolekcija za praznike 2009 godine. Ova kolekcija je imala četiri laka.



Danas sva četiri spadaju u raritete, ali se Allegoria i Mica Rose možda mogu naći joše negde u svetu, ali ne i kod nas. Predstavljane nijanse na gornjim slikama nisu verne, ali bolje promo slike nisam mogla naći.

Što se tiče CV on je jedan od najređih Chanel lakova koje imam, mislim po strukturi. Ne znam da li je u pitanju stara formula ili je ovaj lak jednostavno takav, ali moj primerak zahteva tri tanja sloja. Sa dva deblja sušenje je nemoguća misija, dok tri tanja su sasvim dovoljna da lak dobije na svojoj punoj boji i lepoti. 

Lak je braon boje, sa crvenim podtonom. Crvena nijansa u njemu je prilično izražena, da se čak na nekom osvetljenju čini da je lak bordo. Glitter u ovom laku je dosta izražen i krupan. Jasno se vide crveno-rozikaste i braon-narandžaste nijanse, ponekad se ulovi čak i zlatasta čestica. Imala sam sreće, pa prilikom nastanka fotografija bilo je lepog sunca. Boja je realna. Ovo je jedan od Chanelovih lakova kod kojih je glitter jasno vidljiv pod bilo kojim uglom i svetlom.





Ovu boju bih svrstala u tople nijanse i mislim da bi toplim tipovima kože mnogo bolje stajala nego nama hlandim. Isto tako mislim da beo ten ovde ima veliku prednost, jer lak onda dolazi do velikog izražaja. Ali, sve u svemu zadovoljna sam izgledom na svojim noktima.

Takođe lak bih svrstala u prave jesenje i zimske lakove.

Kako se vama sviđa ova, za mene još uvek čudna, nijansa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

22 comments

  1. Nažalost, nije moja. Ni najmanje mi se ne svidja... Ponosna sam na sebe! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ponosna na tebe, a i na sebe sto sam nekom uspela da ustedim novac :D

      Delete
  2. meni je taj lak prelep, uvek se raspametim kad vidim slike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel ga i ti imas, ne secam se sa gomile slika? Neobican je, valjda je u tome njegova lepota.

      Delete
  3. Bas se na slikama vidi da si hladan tip uz ovaj lak, ali ti divno stoji, valjda sto ti je put porculanski bela (sto inace obozavam!! :)) Meni se dopada, bojom me asocira na 90te a sljokice mu daju tu kosmicku notu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hladan tip, da hladnije ne mogu biti :D Jedna od onih koje odu i vrate se sa mora isto bele :D Meni se licno svidja ovaj kontrast.

      Delete
  4. Bas je neobicna boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je zanimljiv, to mu ne sporim, ali je formula malo razocaravajuca. Medjutim oprosteno mu je zbog lepote.

      Delete
  5. Nisam ljubitelj braon boje, ali ovaj šimer ga čini zanimljivim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je interesantna kombinacija.

      Delete
  6. Lak je prelep, po mom ukusu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi tebi fantasticno stajao zbog zuckastog tena.

      Delete
  7. Meni se sviđa, neobičan je. Nego jesu li ovo stari swatchevi ili su ti se noktići oporavili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SLike su napravljene 2-3 dana pre nego sto sam zviznula prst. Pa su onda stigli holo lakovi i u euforiji zelje da sto pre njih slikam, ovaj swatch i jos dva tri koja su nastala istog dana su ostavljena za kasnije... Valjda sam dobro objasnila :D

      Lak je bas neobican :) A i noktici su se oporavili, sad to ide bas brzo :D

      Delete
  8. bas je lep lakic, svidjaju mi se ove sljoke koje ima :)

    ReplyDelete
  9. Simpaticna cokoladica. :) Steta sto je tako redak.

    ReplyDelete
  10. to mi je baš zimska boja :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe