Chanel - Coromandel

2.2.13



Ako je neko neprevaziđen u lakovima posebnih boja, u lakovima sa specifičnom završnicom, izuzetnim shimmerom onda je to Chanel. Sad, posle nekog proteklog vremena i mog lakoholičarksog hobija, slobodno mogu napisati da su ovi lakovi moji omiljeni lakovi. Svaki njihov lak koji imam je poseban po sebi, i ni jedan mi do sad nije bio promašaj i ni jedan me nije razočarao.

Tako je i sa mojim najnovijim ljubimcem. U pitanju je lak Coromandel (473).

Lak se još nije pojavio kod nas, iako je u najavi već par meseci. Već sam digla ruke od njega, ali imala sam sreću pa sam ga dobila od Lelice iz Nemačke. I ona je uspela da ulovi poslednji primerak u parfemeriji. Na svom trudu joj neizmerno hvala i veliki pozdrav za nju.

Coromadel je lak koji je doživeo svoje reizdanje. Inače Chanel ponekad to uradi sa nekim jako popularnim nijansama, koje su ranije bile izbačene u ekstremno malim i ograničenim količinama. Tek toliko da se probudi požuda u svima onima kojima su kolekcije tog tipa nedostupne, a područje Srbije se svrtsava u takvo jedno. Međutim mi žene ne bi bile žene kad ne bi ponekad uspele da se dokopamo željenog komada i tu već ne biramo sredstva i spremne smo da odvojimo ogromnu svotu novca. Da li je to žensko prokletstvo ili ne, ne znam. Ali znam da nekad otkačim i u tom momentu je ili da imam ili da umrem. 

Našla sam podatak na internetu da je Coromandel kao boja povučen početkom 2011 godine. Međutim u septembru 2012. Chanel je sastavio i izbacio novu, nazovimo je međukolekciju Rouge Allure. U ovoj kolekciji našli su se ruževi i lakovi najintezivnijih Chanel crvenih i nude boja. Neki primerci su potpuno novi, neki su već postojeći ali najprodavaniji. Tako je i Coromandel doživeo svoje reizdanje, pod istim nazivom i istim brojem.


Lakovi koji su se našli u ovoj kolekciji pored Cormandela su Rouge Noir, Pirate, Holiday i Beige. Međutim kod nas je ova kolekcija bila izložena u nešto drugačijem sastavu. Lak Beige je bio kao novitet sa strane, Coromandel nikad nije ni stigao (a da li će, to ne znamo), a dodati su Lotus Rouge i Dragon. 

Ovaj lak me je oduševio na prvo mazanje. Formula je fantastična, gustina fantastična. Sa samo jednim normalnim slojem (ni isuviše tankim ni isuviše debelim), dobija se potpuna pokrivenost i divna ujednačenost. Boja je jarka crvena, sa narandzastim podtonom. Ono što bi nazvali koralno crvena nijansa. 

Shimmer je vidljiv u bočici, ali i na noktima po sunčanom danu. Pročitala sam na internetu da se u staroj verziji taj shimmer nije toliko video čak ni na noktima, ali ja sa mojim primerkom nemam problema. Tako da mislim da je Chanel u ovoj kolekciji ipak malo popravio forumle lakova, kao što su najavili.

Boje shimmera koje su vidljive u bočici, se vide i na noktu: zlatna, narandzasta i srebrnkasta u tragovima. Na suncu ovaj lak je savršenstvo. Imala sam sreće pa su sunce i dan bili idealni za slikanje.






Zbog toplih nijansi u sebi odlično bi pristajao uz tople tipove. Ja sam haldno-neutralni tip i bez lažne skromnosti meni se jako sviđa kako mi ovaj lak stoji. U svakom slučaju mogu da ga iznesu i hladni tipovi, samo ako se dovoljno zaljube u ovaj lak.

Iskreno zbog svih ljubitelja lakova, naročito onih koji vole Chanel lakove, nadam se da će Coromandel stići i kod nas. Jer šteta je da se ovakav lak ne nalazi u nečijoj kolekciji.

Kako se vama sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Replies
    1. Hvala. Lak je zaista prelep.

      Delete
  2. jako lepa i zanimljiva boja :)

    ReplyDelete
  3. Prelepa boja, za leto izmišljena!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za leto, na nogicama, sandale, fenomenalno.

      Delete
  4. Fantastican tekst!! Ako me nesto odusevljava kod laka to je da daje punu boju u jednom srednjem sloju, jer antitalentu kakav sam za lakiranje, svaki novi sloj je nova agonija :) Bozanstveno ti stoji boja, ruke izgledaju profinjeno i porculanski bele. Verovatno bi super isao i uz preplanuli ten, a i na prsticima na nogama.
    Imam samo Vendetta-u i sto je duze koristim to je vise cenim. Prvo me je nervirala cetkica, a sada mi odgovara jer je precizna. Nekada uzmem mobilni, upalim baterijsku lampu i uperim pravo u nokte i onda se opustam u prelivima simera, kao da gledam u kaleidoskop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Boja je izuzetna. Lak je perfekcija u svakom smislu. A Chanel cetkica je jedna meni od najboljih. Vendeta je van svake konkurencije, i za nju isto cekam dobro svetlo i povoljan dan, jer moram da uhvatim onaj njen divan shimmer.

      Delete
  5. Zaljubih se upravo! Iako imam sve moguce i nemoguce nijanse toplih crvenih, ako ovaj lak dodje kod nas kupujem ga bez razmisljanja. Mislim da nema sanse da nekom ne stoji ova boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako dodje kod nas obavezno ga uzmi jer je stvarno izuzetan lak. Ja nemam skoro uopste crvenih lakova, jer nisam neki ljubitelj ali ovaj lak je fenomenalan.

      Delete
  6. Sviđa mi se recenzija i boja, naravno! :) Prava letnja, uz neku lepršavu haljinicu...ah...

    ReplyDelete
  7. Zanimljiva nijansa. Svidja mi se sto vuce na narandzasto. Bas me zanima kako bi meni stajala. Cini mi se da odlicno ide uz svetao ten. Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mislim da ovu boju mogu da izvuku svi, samo da im se dovoljno svidi jer je stvarno prelepa.

      Delete
  8. Mnogo je lepa boja! Nekako osvezi ruke.. Bar mi tako deluje na slikama :)
    Divno ti stoji..

    ReplyDelete
  9. čak je i meni, koja ne volim crvene, ovaj lak lep. ako na letim na njega, uzeću ga, a ako ne, neću mnogo patiti. super ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Znam da nisi bas za crvene lakove, ali ako naletis na ovaj razmisli o njemu. Ako ni zbog cega drugog, onda bar zbog jedinstvenosti u svemu, cak i medju Chanel lakovima.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe