Aura - On the Edge

4.2.13




Kad sam videla jutros da će biti divan i sunčan dan, obradovala sam se i psihički se pripremila na pravljenje swatcheva nove holo China Glaze kolekcije, kako bi što pre prenela utiske. Ali u toj žurbi, sam udarila rukom o ivicu stola i ni manje ni više odvalila nokat. Ne znam da li sam više bila besna, iznervirana ili me je više bolelo. Sad su mi svi noktići do panja skraćeni (ne volim kada nisu iste ili bar približne dužine), i od skorih slika novih lakova nema ništa dok bar malo ne porastu.

Sreća pa imam par swatcheva uvek u rezervi, što se danas pokazalo kao odlična stvar. Moraću to češće da praktikujem. Tako sam odlučila da danas uradim recenziju laka jednog domaćeg prozvođača. 

U pitanju je Aura - On the Edge (808).

Aura je domaći proizvođač dekorativne kozmetike. Samim tim imaju i svoju liniju lakova. Cena lakova je do 300 din, i s´vremena na vreme imaju određene kolekcije uz stalnu postavku. Imala sam nekoliko njihovih primeraka, ali usled kupovine sličnih boja drugih proizvođača sve sam ih podelila, sem ovog laka. 

On the Edge (OTE u daljem tekstu) je predivan lak u svakom pogledu. Danas taj lak se ne može naći jer su povukli nijansu. Zašto su to uradili, ni dan danas mi nije jasno i žao mi je što nemam još jedan primerak u rezervi. U suštini možda mi i ne treba, jer i ovaj jako retko mažem. ALi zato svaki put kad se uhvatim za njega oduševim se.

Boja je tamno zelena, sa izrazitim shimmerom. Ovu zelenu bih ja nazvala rano prolećno trava zelena. Lak se divno nanosi. Jedan deblji sloj, ili dva tanja su sasvim dovoljna. Ja na slikama imam dva tanja. Smatram da se time uvek dobije ujednačena boja i svaki lak na noktima mnogo bolje izgleda. Ne suši se jako brzo, pa je ipak potrebno sačekati da se prvi sloj dobro osuši kako ne bi došlo do pravljenja balončića ispod slojeva. 





Što se tiče shimmera on je prelep. Iako se preliva u nekoliko boja, ipak nije napadan, nego u potpunosti diskretan. Boje koje se prelivaju su svetlo zelena, žuto-zelena, svetlo plava i ponekad u tragovima se vidi srebrno-beličasta. Sve zavisi kako se odvija prelamanje.



Po meni ovo je lak koji se može nositi uz bilo koju odevnu kombinaciju, imali na sebi nešto zeleno ili ne. Čak bi ga klasifikovala i u elegantne zelene nijanse koje bih rado ponela na nekom prijemu, svečanom događaju isl. i bila potpuno drugačija u moru crvenih lakova ili frenč kombinacija.

Inače ovaj lak sam iskoristila za tematski petak, koji je bio u nedelji od 11.01.2013. (klikom na datum videćete kolaž). S´ obzirom da se ovaj lak ne može naći u prodaji više, na grupnoj slici  tog tematskog petka možete videti i lakove koji mogu da se klasiraju kao "dupe" ovoga. Tako umesto ovog Aurinog možete pogledati China Glaze - Emerald Fitzgerald ili OPI Cucko o For This Color, od nama dostupnih. 

Kako se vama sviđaju ove nijanse? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

34 comments

  1. Lepa je boja. Nekako vise mladalacka, ali u sustini svako moze sebi priustiti izlet u neke prosle dane sitnicama kao sto je ova. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Moze da je iznese zena bilo kojih godina, samo ako ima stav za ovaj lak :)

      Delete
  2. fantastično si uhvatila šimer! žao mi je za nokte i udarac!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ma narasce za par dana :)

      Delete
  3. Nikako da skapiram ovaj trend lakiranja od "pola" nokta ne znam kako drugacije da nazovem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo :) Nije lakiranje od "pola" nokta, nego pomereno jako malo od kozice nokta, jer ja tako volim. Nije trend, vec po meni predstavlja jednostavno urednost. Lakiranje tik uz kozicu ili preko nje, meni licno ne izgleda lepo, a sa druge strane nije ni higijenski.
      Ja licno imam jako malu noktanu plocu, pa se cini kao da je taj razmak izmedju kozice i pocetka laka "dosta veliki", a nije ni ceo milimetar.

      Delete
    2. hvala na objasnjenju :)

      Delete
  4. Bas lepa boja, ja do pre par meseci zelene lakove uopste nisam gledala a sada primecujem da me sve vise i vise privlace. Nova opsesija :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih iskreno nisam neki ljubitelj, jer ume biti jako nezgodno pogoditi nijansu koja ce dobro da stoji tenu. Ali ova zelena je toliko lepa, da nisam mogla da ga propustim.

      Delete
  5. Uh mene je zabolelo dok sam čitala!
    Divna boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzo rastu nokti sada u trudnoci, tako da za 2-3 dana ocekujem da sve bude ok. Hvala puno :)

      Delete
  6. Predivan je! Meni je zao sto ga malo cesce ne mazem. Slike su ti odlicne. Lepo si uhvatila simer.

    ReplyDelete
  7. Divno si uslikala šimer. Žao mi je zbog odlomljenog nokta, ali brzo će porasti, sigurna sam u to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Porasce nokat brzo. Trenuto sam golac i nemam ni jedan lak, i sama sam sebi smesna :D

      Delete
  8. Svaki put se oduševim kada vidim swatcheve ovog laka, i žao mi je što nisam znala za njega dok je bio u prodaji.
    Jako mi se sviđa što svaki put staviš jednu posebno sređenu sličicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Sto se tice laka probaj da dodjes do CG zelenka, jer je razlika bas minimalna. A sto se tice slicica, da priroda bloga nije takva i da ne trazi realne boje i realne slike, sve bi ih tako sredjivala, jer mi je zabavno a i slike mogu da ispadnu fenomenalne :)

      Delete
  9. Jao, bas mi je zao za nokat, najezila sam se kada sam procitala :(
    A bas sam mislila da te pitam za mehurice, pre neki dan lakiram nokte, i skoro svi su ispali pomalo tufnicasti (ostavila sam ih tako kao terapiju protiv perfekcionizma :))). Sigurno je ovo sto si napisala, mrzelo me je da cekam da se medjuslojevi suse, jer sam lakirala jedan po jedan nokat iz tehnickih razloga. Tako da hvala na objasnjenju!
    Inace, ova boja mi se jako dopada, divno se presijava, podseca me na paunov vrat :)))
    Npr. meni su super bas tamni lakovi na jako kratkim noktima (ako nisu bas prekratki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad mazes lak, da se ne bi pojavili mehurici obavezno pusti da se prvi sloj totalno osusi. Jer neki lakovi (skoro svi) imaju tedenciju podizanja drugog sloja. Ono sto jos mozes da probas jeste da lakove ne muckas gore-dole i da ih ne okreces, nego da ih vrtis u ruci levo-desno. Tako se oni sami unutar bocice manje muckaju.
      Moji nokti imaju tacno 1cm (najduzi!) od baze do ivice zivog mesa, znaci bez mrtvog dela :D Mala mi je nokatna ploca, i uvek imam min 2-3mm belu liniju, skoro nikad duze od 4-5mm, jer mi onda izgledaju goropadno. Sad mi jos prsti i ruke oticu, pa je citava situacija totalno smesna :D

      Delete
  10. Joj, bas mi je zao zbog nokta :(( Mogu misliti kako je zabolelo :((
    Boja laka je predivna, jedna od najlepsih zelenih i jako lepo izgleda na tvojim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ma bolelo je bas, ali nema veze. Brzo ce narasti :)

      Delete
  11. ajoj, nadam se da vise ne boli prst :(
    nokti su ti na ovoj slici bas super duzine! i boja je predivna,ja nisam uspela da je ulovim u onom haosu pred povlacenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne boli vise, evo nokat je vec uspeo da izraste :D steta sto ga nisi uhvatila. Pogledaj CG u zamenu dosta su slicni.

      Delete
  12. Predivan lak, jedan od omiljenih.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom, mnogo je lep :)

      Delete
  13. Mislim da je ovo jedan od najlepsih Aurinih lakica. Lepe osuncane slikice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bio je divan dan za slikanje, sunce taman, ne prejako. Bila bi steta da nisam iskoristila lepo vreme. Lak je mnogo lep.

      Delete
  14. Anonymous7/2/13 14:05

    Divan lak, definitivno moj omiljeni. Nikad neću prežaliti što nisam uzela rezervu. Imam ga za možda još jedno mazanje i čuvam ga za neku specijalnu priliku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta sto nisi uspela da ulovis rezervu, ali nikad se ne zna. Pogledaj po nekim manjim parfemerijama, mozda je negde zaostao neki primerak.

      Delete
  15. Ovaj lak je jedan od mojih omiljenih :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe