YSL - Premiere Neige Top Coat

4.1.13



Prvi lak koji sam odlučila da predstavim u ovoj godini je Yves Saint Laurent - Premiere Neige Top Coat (33). Ovo je jedini YSL lak koji imam, ali posle oduševljenja sigurna sam da nije poslednji. Već sam šmeknula nekoliko bojica iz stalne postavke koje mi se jako sviđaju.

Premiere Neige (u daljem tekstu PN) nije lak, nego top coat, kao i što piše na bočici.Lak je LE i deo je YSL Northern Lights praznične kolekcije za 2012 godinu. Koliko znam ovaj lak se nije pojavio kod nas u prodaji. Ali zahvaljujući divnoj Nini, sa omiljenog mi foruma, i njenoj akciji ovaj prelepi lak našao se u mojoj kolekciji nešto malo pre Nove Godine. Veliki pozdrav za nju.


PN je specifičan tc. Kad sam ga izvukla iz zlatne kutijice izgledao je kao običan, bezbojni tc. Ali kad sam ga dobro promućkala, dijamantska prašina se podgila sa dna i zaplivala kroz celu bočicu. Ubrzo lak je postao lak "u boji".

pre mućkanja
posle mućkanja
Kad sam ga dobro izmućkala i protresla otrčala sam na terasu na napravim slike, jer je tek pao prvi sneg i želela sam da uhvatim trenutak. Tako su nastale sledeće slike...




Evo kako taj divan dijamantski glitter izgleda u senci, na suncu i pod blicem.

sunce
senka
blic
PN je lak koji kao da je nastao od vile, koja je silaskom sa velikog platna ostavila svoj trag. Čista kašikica nečije mašte, tračak zvezdane prašine uhvaćen u malu bočicu... Prelep je. Izuzetno me podseća na snežne kugle, koje možemo da vidimo svuda oko nas za vreme Novogodišnjih praznika.

Čista providna baza sa hiljade sitnih čestica glittera, koje se presijavaju na plavo i ljubičasto, pod nekim uglom i tirkizno-zeleno. Mada ja na suncu vidim zlatne i mrvicu ružičaste nijanse. Pre upotrebe potrebno je jako ga pomućkati, kako bi se podigla sva prašina i kako bi na videlo izašla sva njegova lepota. Tek tada se može upotrebiti. Za svo to vreme sve čestice igraju neki svoj ples i stalno se prelamaju u svom spektru boja. Iskreno, danima sam ga samo mućkala i gledala.

A onda sam odlučila da ga konačno probam. Bilo je krajnje vreme.

Baza je potpuno providna, pa shodno tome PN možete naneti preko bilo kojeg drugog laka. Bilo koje boje. Ja sam za sad probala samo preko teget (na slikama je u pitanju Chanel Blue Satin) i ispalo je fantastično. Kao svemir i milione zveda u daljini... 

Sve slike su nastale po oblačnom danu, ali to je ovom laku dalo posebnu draž i lepotu.






Na slikama se lepo vidi prelaz između tirkizno-zelene, plave i ljubičaste. Lak se lepo maže, i potreban je jedan sloj za efekat kao sa slika. Ali. mora biti dobro promućkan.

Jedan mali savet: meni je četkica povlačila plavu boju Chanelovog laka, pa sam nakon svakog narednog ubacivanja u bočicu morala da je čistim, kako mi ne bi ofarbala lak. To se može sprečiti tako što ćete preko laka u boji staviti prvo običan tc, ostaviti da se dobro osuši i onda naneti PN.

Evo kako PN izgleda preko lakova drugih nijansi. Lakovi koji su mi poslužili kao baza su: kažiprst - Dior Blue Denim; srednji - Dior Saint Tropez; domali - OPI Pamplona Purple; mali - OPI Play the Peonies.

na suncu
u senci
u senci
I na kraju jedna prelepa slika sa obradom.


Lak je stvarno izuzetan, i ako vam se pruži prilika da ga kupite/nabavite/dobijete, nemojte je propustiti. Nisam viđala slične lakove, čak ni one koji mogu da daju sličan efekat. Zato je ovaj mališa toliko poseban... Meni lično, toliko puno da sam ozbiljno razmišljala da ove godine na dočeku prekinem svoju tradiciju nošenje CG Ruby Pumps-a, i prevarim ga sa ovom kombinacijom. Ali nisam, i zato sam ga stavila kao svoj predlog br.2 za novogodišnji manikir.

Kako vam se sviđa? Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. predivan i magičan, a slike u snegu savršene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Prelep je, ako naletis na njega, nemoj okklevati nego ga uzmi. Neces se pokajati.

      Delete
  2. Strašno koliko je lep lak, baš sam se zaljubila!

    ReplyDelete
  3. Prelep je. Njime zapravo od svakog laka možeš napraviti duohrom što je sjajno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. Moraću ga probati na nekoliko različitih boja, i videti kako uz koju ide. Naravno slikice kačim čim to obavim.

      Delete
  4. Ovaj lak definitivno spada u najlepše koje sam ikada videla *.* Predivan je <3

    ReplyDelete
  5. Bas je nezan! Mislim da bi mi bilo interesantno da ga vidim preko sedefasto belog laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tu kombinaciju sam i ja pomislila, a sve nešto mislim da će preko melčno belog bolje da izgleda. Nemam čisto sedefasti beli lak, ali imam neke varijacije sa različitim sjajem pa ću probati.

      Delete
  6. jako lep TC i jako zanimljiv taj prelaz dok se ne promucka, izgleda kao najobicniji providni lak :)

    ReplyDelete
  7. Baš kao prvi sneg. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman su i jedan i drugi stigli na vreme, da ih slikam zajedno :)

      Delete
  8. Savrsen je, bas steta sto ga nema kod nas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze da se naruci online, sa free dostavom za Srbiju, pa probaj tako :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe