Noviteti - decembar ´12.

5.1.13



Tokom prošlog meseca ova rubrika je ostala prazna, jer u novembru nisam kupila ni jedan lak. Ali zato u decembru nisam mogla da odolim nekim novitetima (da li pod uticajem hormona ili naleta neracionalnosti, ne znam). Shodno tome, udomila sam par lakova.


Za većinu noviteta sam stigla da tokom prošlog meseca napravim recenzije. Mislim da mi se to nikad ranije nije desilo, ali eto nikad nije kasno za ispravke. Ne znam da li ću uspeti da održim ritam, jer ima dosta lakova koji su kupljeni još u septembru, oktobru ako ne i ranije, i čekaju svoje recenzije. 

U prethodnom postu sam vam predstavila YSL Premiere Neige Top Coat. To je prvi novitet u decembru koji je stigao u moje ruke. Recenziju o njemu možete videti ovde.




Zatim sam pokupovala gomilu GR JJ lakove, čije sam sve recenzije uspela da napravim. Pa ih možete tamo detaljno proučiti (lakše ćete ih naći preko Labels-a sa desne strane):




Onda mi je stigao divan paket, od moje divne Adrijane. Celu priču, istorijat putovanja mogli ste da pročitate u postu The Best Day Ever. Sve ove lakove sam isprobala, i malo je reći da sam oduševljena i zaljubljena. Ali čekam malo lepše vreme, jer su boje i nijanse takve da zaslužuju sunce, kako bi zasjali u punoj lepoti.




I na kraju, ali ne manje bitna, dva Catrice laka koje sam dobila u razmeni lakova. Postoji tema na omiljenom mi forumu, koje su otvorile lakoholičarke u cilju razmene promašeno kupljenih lakova. Ja sam udomila dva, a dobila dve lepe zimske nijanse. Danas sam shvatila da do sada nisam uradila ni jednu recenziju Catrice laka, iako ih imam sigurno oko 10-12. Moraću to što pre da ispravim. U razmeni sam dobila (s´leva na desno): Back To Black i Sir!Yes, Sir!




Da li ste vi bili izdržljivi pred Novu Godinu, ili ste posustali i pokupovali ako ne jedan ili dva, onda malu gomilicu novih lakova?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Ovi Illamasqua Jo'mina i Lament mi izgledaju savršeno, jedva čekam da vidim kakvi su na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo dobro izgledaju na noktima. Samo treba lepo vreme zbog slika, inace oblacnost im oduzima intezitet.

      Delete
  2. svi su prelepi :)

    ja ne znam kad sam poslednji put kupila neki lak i time se ponosim :D al sam ih zato udomila 50

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.
      Ja sam brojala juce: 171 lak u komodi! Aman!

      Delete
  3. kod mene više nego gomila, ali ne stigoh da ih uslikam na vreme za mesečni post, tako da će sve da uleti u dvomesečni :D
    odličan ti je mesec bio, nema šta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao ala ce kod tebe biti noviteta onda, i slika, i gomila i cega sve ne :)

      Delete
  4. Mnogo volim ovakve postove. Mislim da bolje pružaju uvid u ukus osobe koja vodi blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Malo bolji, ali samo malo bolji :)

      Delete
  5. E ovo ja zovem uspesan mesec ;) odlicni su ti noviteti, pogotovo ovi nama nedostupni, divno!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe