Collistar - Viola Glitter

24.1.13


Na red je stigao i drugi Collistar lak koji imam. U pitnju je Viola Glitter (43). Kupila sam ga istog dana kada i lak Khaki. Trenutna cena ovih lakova je oko 900 din u Jasmin i Galmour parfemerijama, i mislim da su sve nijanse snizene. Pa ko ih voli, pravo je vreme da dopuni svoju kolekciju još nekim željenim primerkom. 

Lak je deo stare Collistar kolekcije za jesen 2008 godine. 


Iako ljubičastih lakova imam najviše u kolekciji, ovoj lepoti nisam mogla da odolim. Ljubičasto + shimmer = dobitna kombinacija za mene, i sasvim dovoljan razlog da neki lak postane deo moje kolekcije. Zagledala sam ga par trenutaka u onoj korpici sa sniženim lakovima, i ipak odlučila da takav ljubičasti nemam.

Kad sam došla kući i kad sam uporedila sa svim ljubičastim nijansama koje imam, tiho sam odahnula, jer ovu nijansu stvarno nisam imala. Koliko god to čudno zvučalo...

Lak je jednom rečju divan. Jako lepo se maže. Prvi sloj je nešto ređi i može da se koristi kao dodatni sloj sjaja preko neko drugog tamnog laka. Drugi sloj daje punu boju i bogatstvo shimmera. Posle prvog sloja, i tokom skidanja viška laka sa četkice na grlić bočice videće se strogo plavi podton ove ljubičaste. Ali nakon drugog nanosa, zbog nijansi shimmera ljubičasta poprima tople tonove.

Lak u senci izgleda divno. Duboka ljubičasta sa predivnim crvenim shimmerom.



Na suncu lak je u punoj svojoj lepoti i van svake konkurencije.






Malo mutnija slika shimmera na jakom suncu.


Evo kako lak izgleda na veštačkom svetlu.


Što se tiče shimmera on je jasno vidljiv. Boje koje su zastupljene su plavo-ljubičasta i svetlo ljubičasto-roza nijasne. Takođe u zavisnosti od ugla posmatranja i od vrste osvetljenja, nekad je izraženija plava komponenat, nekad roza. U oba slučaja, lak je divan.



Lak se teško nalazi. Ali ako naletite na njega sad dok je ovo veliko sniženje, a volite ovakve boje, preporučujem ga za kupovinu, jer je stvarno lep.

Mada, moram da naglasim da među jeftinijim lakovima koji mogu da se pronađu kod nas jedini približni dupe ovom laku bio bi Flormar Supershine no.14. Samo što on nema dvobojni shimmer. Evo i slike Flormar laka, koju sam pozajmila od Hermetice (hvala puno):


Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Divna boja, moraću i ja da šmeknem neku dok su na sniženju! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu losi lakovi uopste. Sad za ovu cenu se bas iplati uzeti neki.

      Delete
  2. Prelep je. Prilično neuobičajena nijansa ljubičaste, a šimer je božanstven.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je delimo isto misljenje, i to je bas ona ljubicasta koja mi je falila :D

      Delete
  3. Ni ja nisam vidjala nista slicno.. Predivan je, stvarno.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivan, najlepsa ljubicasta. Probaj da ga nadjes sad na snizenjima.

      Delete
  4. fantazija, ali čista. kao da u sebi ima max factor fantasy fire :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni pomislila da bas lici na takvu mesavinu. U pravu si u potpunosti. Predivan je :)

      Delete
  5. divan :) podseca me na jedan sinful colors koji imam :)

    ReplyDelete
  6. Fenomenalna boja! Dopada mi se sto je u osnovi plavo - ljubicast. :) Bas je poseban.

    ReplyDelete
  7. Prelep! Uh, odkad je ova moja slika ;) iako je bazna boja slicna, Collistar ima mnogo lepsi simer, stvarno podseca na Fantasy Fire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Hvala i za sliku, ali tu mi je no.14 dosta dobro ispao, bas zbog shimmera.

      Delete
  8. Replies
    1. Hvala. Ljubicasti lakovi su mi slabost i najvise ih volim i mazem.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe