Chanel - Paradoxal

18.1.13



Chanel Paradoxal (509) je jedan od najpoznatijih i najprodavanijih Chanelovih lakova u poslednje dve godine. To mesto deli sa Chanel Particuliere lakom, koji je za jednu godinu stariji. Oba laka su u to vreme bila jedisntvena po bojama i ni jedan drugi brend nije imao takve nijanse, što je inače karakteristično za Chanel. Zato se neke boje jednostavno zovu i Chanel boje.

Lak je deo Chanel kolekcije za jesen 2010. Bio je jedini lak u toj kolekciji, ali je bio pun pogodak. Kao što to biva sa svim ekstremno popularnim lakovima, tako je i Paradoxal postao deo stalne postavke Chanelovih lakova.

Dugo sam zagledala bočicu Paradoxala kad god bih ušla u parfemeriju. Ali uvek bih je vraćala nazad na policu i odlučila se za neku drugu nijansu. Mađutim jednom prilikom se u meni nešto prelomilo i ja sam konačno odlučila da ću ga imati. I tako se i on našao u mojoj kolekciji, ali tek s´jeseni prošle godine (mislim na 2012. jer ja, a verovatno i mnogi od vas još uvek nemaju osećaj da je 2013.).

Nisam ga ni probala, a ostavila sam ga lepo u ormarić sa ostalim društvom. I jednostavno zaboravila na njega! To kasnije nikako nisam mogla da shvatim... Da nije na omiljenom mi forumu bio tematski dan posvećen ovoj nijansi, ja ga verovatno još ne bih otvorila. Na moju sreću, jesam. 

Kad sam namazala lak oduševila sam se. Boja je prelepa! U bočici boja je mauve-sivo-šljiva ljubičasta, sa vidljivim ljubičastim shimmerom. Na noktu taj shimmer je nešto slabije izražen. Naravno, na suncu je jasno vidljiv, dok u senci lak postaje divna krema. Na dan kad sam pravila swatch bilo je sunca, pa samim tim mislim da sam uspela da uhvatim svu lepotu ovog laka. 


Mnoge kozmetičke kuće su kasnije napravile svoje varijante ove boje. Tako da Chanel Paradoxal ima svoje "dupee". Videla sam tri laka jefitnijeg cenovnog ranga u ovoj nijansi, ali svi su imali različit finiš, za nijasnu različit shimmer. Neko ko nije veliki lakoholičar, ove sitnice ne bi ni primetio, ali ja eto jesam. I među svim tim lakovima, najlepši je Paradoxal.

Dupee koje možete naći kod nas su Rimmel "Hot List", China Glaze "Jungle Queen", Flormar no.418, i Golden Rose "Paris 120". U svetu ih ima još, jer je skoro svaki proizvođač lakova pokušao da napravi ovakvu nijasnu.

Lak se divno nanosi. Jedan deblji sloj je dovoljan, ali ja obično nanosim dva tanja zbog punoće i lepote boje i shimmera. Boja shimmera se prelema iz ljubičaste u ljubičasto-roza nijanse, pod određenim uglom. Ali je uglavnom ljubičaste boje.







Kao što sam već spomenula sa ovim lakom sam učestvovala na tematskom petku. Na kolaž slici, možete videti i nijanse svih "dupe" lakova koji se mogu naći kod nas.

04.01.2013. - Paradoxal/Hot List/F418...


Da li vi imate neki od lakove ove nijanse? Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

9 comments

  1. Boja je stvarno prelepa i skroz posebna, verujem da nema potpuni dupe medju jeftinijim lakovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je, i ne postoji potpuni 100% dupe za ovaj lak. Svi manje-vise naginju na sivo ili ljubicasto, ali isti nema.

      Delete
  2. Divna boja, ako ikada budem kupovala neki HE lak mislim da bi ovo bio prvi na listi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponekad, u skladu sa mogucnostima, treba sebi priustiti nesto ovako. Ja se bar uvek bolje osecam, pa makar to bio i trenutak :D

      Delete
  3. Ne cudi me da je medju popularnijim lakovima, cim se i meni jako dopada. Imam njegov dupe u vidu essence lakica 'princess prunella' (a i za particuliere, essence 'walk of fame').

    Sta mislis o tome da napravis serijal o kultnim bojama chanel lakova, tj, o 'chanel bojama'? (uz gostujuce postove po potrebi, ako licno nemas neki :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da zaboravih da dodam, uz navodjenje dupe-ova kao ovde, sto je vrlo lepo zaokruzilo pricu :) Vidim sada da niko nije naveo pomenuti essence, ups... :)

      Delete
    2. Nisam znala da ima nijansa u Essence lakovima, posto od njih imam samo razlicite topere, lakove ne.

      Razmisljala sam o takvom postu sa kultnim bojama CH lakova, imam koncept i teze cak, ali smatram da je jos rano. Jer neke od kultnih boja se vise ne proizvode, jako ih je tesko naci ili su nama nedostupne. Mozda da prodje jos neko vreme, pa cu se odvaziti na tako nesto, s´ toga sto se moram ograniciti na sopstveno misljenje. U ovom slucaju, gostovanje bi bilo pozeljno, jer neke boje nemam a mislim da ih necu ni imati. Ili cu se bar ograniciti na meni 10 MH lakova ove marke :D Uglavnom nesto cu smisliti :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe