OPI - DS Magic

21.12.12



Kako nemam više OPI DS holo, ili približno holo, lakova odlučila sam da napravim kratke recenzije još dva preostala DS laka koje imam. 

Moram napomenuti da imam i 10 Catherine Arley holo lakova, koje sam dobila u razmeni sa divnom Sofiom, dok još nisam imala blog i to je bila moja prva razmena, prepuna pozitivnih utisaka. Veliki pozdrav za Sofi. Ove holo lakove ću predstaviti na proleće, kad bude bilo lepog sunca i dobrog svetla.

Prvi od dva preostala OPIja je DS Magic (DS 039).

DS Magic je lansiran u jesen 2010 godine, sa još jednim novitetom. Ovo je lak koji nema holo završnicu, ali se zato svrstava među one koji imaju folija-duohromni efekat. Iskreno, ja ovde duohrom ne vidim baš uvek. Kad uspem da ga uhvatim, malo vuče na ljubičasto. Ali zato je folija završnica izuzetno izražena. 

Bilo na suncu, u senci ili veštačkom svetlu boja je prava kraljevsko plava nijansa. 

Što se tiče samog laka, potrebna su dva sloja. Prvi je dosta redak i posle njegovog nanosa, i dalje se vidi nokat i tragovi četkice. Drugi, deblji sloj, rešava problem. Ono što mi se ne sviđa jeste da mi se drugi dan lak povukao sa vrha noktiju, što se i vidi na slikama. Ne znam da li je do laka, ali imam osećaj kao da se lak "skupio" i tek idući dan "slegao" na noktima. Nakon toga trajao mi je četiri dana bez daljnjeg "pomeranja".

Zbog ove nijanse kraljevsko plave, mislim da bolje pristaje osobama svetle puti. Ali kao što uvek napominjem, sve je to stvar izbora. 

Evo još nekoliko slika na dirketnom suncu.





I par slika na indirektnom suncu...




Evo kako lak izgleda na veštačkoj svetlosti bez blica. Mnogo je tamniji, ali shimmer koji tad dolazi do posebnog izražaja, je prelep.


Kažu da je "dupe" (ili duplikat, najpribližniji) lak DS Magic-u, Flormar Supershine Miracle U08. Kako imam i Flormar, ostaću vam dužna poređenje čim uhvatim dovoljno dobrog sunca.

Kako se vama čini DS Magic? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. baš mi je žao da ga nemam! odlično ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ako ga nadjem, uzimam ga za tebe :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe