OPI - DS Indulgence

22.12.12



I još jedan OPI DS lak koji vam danas predstavljam. U pitanju je OPI DS Indulgence (DS 042). Lak je za mene uzela divna Jipi, ove godine na Sajmu kozmetike, jer ja nisam mogla da idem. Jipi hvala ti puno. U to vreme se lak i pojavio kod nas. Lak se pojavio na tržištu u jesen ove godine, i sa još jednim čini poslednji dvojac među DS serijom. Lak nema holo efekat. Ali zato ima jasno izražen shimmer, koji se vidi prilikom bilo kojeg osvetljenja.

Lak je vatreno crvene boje, toplog tona, sa narandzastim podtonom. To se jasno vidi na slikama koje su slikane na direktnom suncu. Tada i preovlađuje narandzasto - bakarno - zlatni shimmer. U zatvorenom prostoru, pri jačem dnevnom osvetljenju, crvena poprima nešto hladniju nijasnu, iako su topli tonovi shimmera i dalje vidljivi.

Lak se lepo nanosi. Dva sloja su dovoljna za punu boju. Nakon tri dana nisam primetila povlačenje sa vrha noktiju, niti pojavljivanje bele linije nokta. Nisam koristila top coat.







Ovim postom sam završila predstavljanje svih OPI DS lakova koje imam. Ako budem došla u posed još nekog primerka ove divne serije, biće predstavljen i vama.

Kako vam se sviđa crvendać? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Fenomenalno ti stoji! Oduševljena sam. :)

    ReplyDelete
  2. ja se još premišljam oko njega. čas ga hoću. čas ga neću, ali će sigurno u nekom trenutku doći na red!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imas gde, probaj ga prvo. Mislim da trenutno raspolozenje bas utice na odluku oko kupovine, sto se tice ovog laka.

      Delete
  3. Meni se mnogo dopada iako mi deluje da bi bio previse topao za mene, ali je stvarno nesto posebno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak jeste topla nijansa, ali mislim da mogu da ga iznesu i hladniji tonovi. Nekako mi ide uz sve tipove, samo treba naci momenat.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe