OPI - DS Fantasy

20.12.12



OPI DS Fantasy (DS 022) je idući lak iz moje mini DS kolekcije, koji danas predstavljam. Lak je izašao u jesen 2007 godine, kao jedan od dve nove nijanse. Lak, isto kao i DS Extravagance, nema jasnu holo završnicu, nego se svrstava u lakove sa rasejanim holo efektom. Sam efekat se jasno vidi na suncu ili veštačkom svetlu. Sve boje su zastupljene u holo slici.




DS Fantasy u svim aspektima kvaliteta laka je isti kao i DS Extravagance. Lak je odlične gustine, i dva sloja su sasvim dovoljna za potpunu prekrivenost. Vreme sušenja je solidno brzo. Zbog neutralonog podtona u sebi, ova nijansa duboko plave boje odgovara svim tonovima kože. Može se nositi uz večernju haljinu, podjedanko dobro kao i uz džins.





Naredne tri slike su slikane u zatvorenom prostoru, na suncu. Na donjoj slici se lepo vidi taj skriveni holo efekat.




Lak se teško nalazi, ali je vredan pažnje (to sam primetila da pišem skoro za sve svoje lakove, ali kad ih stvarno puno volim i biram s´ljubavlju). Mene podseća na duboki svemir i milione galaksija...

Kako se vama sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Replies
    1. Mislim da bi se tebi posebno svideo kada bi ga namazala i videla :)

      Delete
  2. Ovaj bi bio moj izbor od DS OPIja, zbog osnovne boje je bas holo za dzins varijante ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, mislim da uz dzins najbolje stoji :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe