OPI - DS Extravagance

18.12.12



Idući OPIjev DS lak koji sam odlučila da vam predstavim je jedan od najprodavanijih lakova ove vrste. U pitanju je DS Extravagance (DS 026). Lak je izašao u jesen 2008 godine, sa još novih 10 nijansi. Nije raritet i baš zbog velike popularnosti, još uvek se proizvodi i može se naći na skoro svakom prodajnom mestu OPI lakova.

Lak nema jaku holo završnicu, nego klasifikovan je kao lak sa rasejanim holo efektom. To se jasno vidi na na suncu, i na jakoj veštačkoj svetlosti. Na suncu to je prava topla ljubičasta boja, sa crvenim podtonom. U senci je nešto malo hladnija nijansa sa srebrnim shimmerom.

Što se tiče gustine laka, ona je izvrsna. Dva osrednja sloja, ili jedan deblji su sasvim dovoljni. Lagano se nanosi, četkica naprosto klizi po površini nokta. Relativno brzo se suši. Ja na slikama imam dva sloja, bez top coat-a. Prelepo stoji svim tonovima i podtonovima kože.

Sve slike su nastale na direktnom suncu, i meni lično sve su jako lepe, pa nisam mogla da se odlučim za samo par njih. Biće ih malo više, ali samo zato što je lak prelep.






Sledeće slike sa krem "fluffy" pozadinom su nastale u zatvorenom prostoru, obasjane suncem. Na ovim slikama je ispao najlepše.



Ako nemate ovaj lak preporučujem da ga kupite. Jeste da je malo skuplji od ostalih OPI lakova (DS serije se krecu od 1700 do 1900 din), ali je toliko lep, jedinstven i univerzalan, da ga možete nositi u bilo kojim prilikama, uz bilo kakav stil oblačenja i uvek će imati određenu dozu elegancije. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. predivan, nema sumnje! već je zapisan na listu za sledeću porudžbinu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas me je zacudilo, mislila sam da ga vec imas. Odlican je.

      Delete
  2. Nije baš moja boja ali zbog tebe i shine eye sve više i više volim ovakve lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprosto ne mozes da ih ne volis, jer je svaki holo lep na svoj nacin :)

      Delete
  3. Mnogo, mnogo je lep. Jedini DS na mojoj listi želja, mada mislim da ću pričekati sa kupovinom dok ga ne uporedim sa Manipeni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda su slicni, ali mislim da im zavrsnica nije ista. Tako da oba zasluzuju da budu u tvojoj kolekciji :D

      Delete
  4. Divan je, ovako ja zamišljam idealan Božićni lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan od pravih praznicnih lakova :)

      Delete
  5. Mnogo je lep! Meni najlepsi iz te DS serije.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste jedan od najlepsih :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe