Moji predlozi za Novogodišnje veče

31.12.12



U prethodnom postu sam vam pokazala moj izbor za ovo veče. Sada ću dati sam par predloga, koji su po meni sjajni za jednu ovakvu noć. Možda sam ovakav post trebala ranije objaviti, ali nisam stigla. U stvari nikad nije kasno, još ima vremena da se možda predomislite i iskoristite neku od ovih ideja.

Predlog br.1 - nešto crveno, ali šljokičasto...


Predlog br.2 - nešto tamno, ali svemirsko...


Predlog br.3 - nešto vedro, ali "flejki"...


Predlog br.4 - ponovo nešto tamno, ali zvezdano... 
Ovaj manikir je uradila divna Cajka (klik na njeno ime će vas odvesti do njenog posta i objašnjenja za ovaj manikir)


Predlog br.5 - novogodišnji ruffian, u bojama Nove Godine...
Ovaj manikir je uradila divna Shine Eyes (klik na njeno ime će vas odvesti do njenog posta i objašnjenja za ovaj manikir)



Nadam se da sam vam bar malo pomogla u ovom kasnom izboru. 

Svima vam želim divan provod... Ogroman osmeh na licu, pesma na usnama, čaša vina u ruci i ritam u kukovima da vas prate celu noć...

You Might Also Like

4 comments

  1. ysl je presavršen, sad mi žao što ga nemam :(
    hvala što me dade u predloge!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se moze naci jos negde on-line. Meni ga je uzela Nina sa foruma, preko FQ, pa probaj. Mozda ga jos imaju :)

      Ruffian ti je prelep, i nikako nisam smela da propustim, a sve sto je sljastece a jos zlatno i crveno, je pravi pogodak za slavlja.

      Delete
  2. Prvo da ti pozelim sve najlepse,a pre svega zdravlje jer ti je sad to pretpostavljam posebno vazno. :)

    A sto se tice predloga, najlepsi mi je br.2, ali su i ostali super! :)
    Ja sam mazala ruffian, kao Shine Eye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. I ja tebi zelim sve najlepse i ostvarenje svih snova.

      Predlgo br.2 je zaista poseban i nokti izgledaju savrseno. Ali po tradiciji isla sam sa predlogom br.1 :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe