Guest Post: China Glaze - Kaleidoscope him out

5.12.12



Posle nekog vremena, evo još jedne srede i novi gost na blogu. Pa dalju reč prepuštam svojoj gošći.

Pozdrav svima!

Pripala mi je čast da ove srede ušarenim stranice ovog divnog bloga. Ja sam Meri, a mnoge od vas me znaju kao MerryJ sa foruma Ana.rs, na kom se često družimo.

Želim da vam predstavim jedan skroz neobičan lak iz China Glaze kolekcije Kaleidoscope iz 2009 godine, i u pitanju je Kaleidoscope him out.


Kod nas se još uvek mogu naći ostaci ove kolekcije, pa sam tako i ja došla do ovog izuzetnog primerka na Sajmu kozmetike.

Duga u bočici - tako bih za početak opisala ovaj lak. Na prvi pogled izgleda kao sasvim običan sedefasti lak, ali zato kad se namaže i počne da se suši sledi iznenađenje. Booom! There it is! Pojavljuje se duga.

Ovo je pravi letnji lak i jedva čekam toplije vreme da ga sa uživanjem nosim. uskoro nam stižu i novi holografski CHina Glaze lakovi i ja se nadam da ću svoju kolekciju obogatiti još nekim holo primerkom.

Osnovna boja ovog lepotana je svetlo plava, a na različitom osvetljenju manjim ili većim intezitetom prelama sve dugine boje. Mene jako podseća na mora. Prelamanje boja je najizraženije pri sunčevoj svetlosti i jakom  veštačkom osvetljenju.




Formula laka je ređa i zahteca minimum dva sloja. Sačinjen je od veoma sitnih holografksih čestica koje daju potpuno glatku teksturu. Moram priznati da se lak malo teže nanosi i treba biti jako oprezan i mazati ga u što manje poteza, jer postoji mogućnst da ostavi tzv. "ćelava" mesta. Pretpostavljam da bi nanošenje bilo mnogo lakše preko vodene baze u ovom slučaju, ali ja je nemam.






Meni nije bio nikakav problem da se malo pomučim, jer zaista vredi.

Lak sam mazala preko Titania calcium gel-a, u dva sloja. Na ovim slikama nisam imala nadlak, ali sam ga kasnije dodala i mogu reći da ne kvari efekat.

Nadam se da sam vam se dopala.

Veliki pozdrav!

MarryJ

You Might Also Like

20 comments

  1. MarryJ, divan ti je lak! I nokti kao i uvijek savršeni!

    ReplyDelete
  2. Baš sam se obradovala kada sam videla novo gostovanje. Odličan gost i divan lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dalje sredom cemo imati goste. Sad ne znam da li ce biti svake srede, ali sreda ostaje "gostinjska". Sve zavisi kako se budem osecala dalje i kako bude kod mene bilo stanje.

      Delete
    2. Hvala Cajo! :*

      Delete
  3. Definitivno moram da nabavim jedan ovakav, prelepi su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holo lakovi su po meni najlepsi lakovi. Treba ti jedan, od bilo kog proizvodjaca.

      Delete
  4. Imam čitava dva CG laka i upravo je ovo jedan od njih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao pa to je divno, a nisi lakoholicarka. Ja iz ove kolekcije sam uspela samo da ulovim jedan, a ovaj nisam uspela naci. Sad ti zavidim Coxy :D

      Delete
  5. kako mocno izgleda!!! sad mi je zao sto ga nikad nisam uzela :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je, a ja ga sad toliko zelim da ne znam sta cu :(

      Delete
    2. Hvala! Mozda jos nije kasno. ;)

      Delete
  6. divan lak i divna meri!

    ReplyDelete
  7. Obozavam nail art, a lak je ooodlican!

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe