Golden Rose - Jolly Jewels no.109

24.12.12



Kao što sam i obećala, evo i prve recenzije GR Jolly Jewels laka. Kako su GR lakovi nemaju imena, označeni su brojevima. Odlučila sam da vam prvo predstavim onaj koji mi se najviše svideo. U pitanju je JJ no.109.

Već sam napisala da sam oduševljena ovim lakovima. Iako su neke recenzije na netu, ili utisci devojaka podeljeni, ja sam dosta zadovoljna. Možda zato što nisam ništa očekivala od ovih lakova, a možda zato što sam ljubitelj svega šljokičastog, pa im mane ne vidim ili opraštam.

Sve slike su nastale po svetlom, ali ne i sunčanom danu. I pored toga boje su u potpunosti realne. Mogu da se usudim i da kažem da je boja ista i na dnevnom i na veštačkom svetlu. Intezitet i nijansa su nepromenjene.

dnevna svetlost
veštačka svetlost - blic

Ono što mi se posebno sviđa kod ovih lakova jeste mogućnost samostalnog nošenja ili njihovog nanosa preko laka srodnih (ili možda različitih) boja. Ja na slikama imam dva sloja, što je po meni dovoljno. Možda bi sama boja mogla da bude intezivnija, što se verovatno postiže sa tri sloja. Ali, s´ obzirom na gustinu šljokica u samom laku, tri sloja bi bilo previše. 

Oduševilo me je to što ovaj lak ostavlja utisak trodimenzionalnosti, nakon nanosa drugog sloja. Tada šljokice iz prvog sloja menjaju ton, i vide se kao "iz dubine", kao da imaju sve tri dimenzije. Najbolje se vidi sa slika, šta sam pokušala da objasnim:



Moram da napomenem da ispod ovakvog laka obavezno naneste sloj baze, jer same šljokice se dosta teško skidaju, da ne bi oštetili površinu nokta. Kao što se i može pretpostaviti, nakon sušenja ostavlja grbavu površinu, što je i normalno za ovakav tip laka. Ja preko imam jedan deblji sloj top coata. I pored njega, blagim prelazom se oseti grbavost. Nekim devojkama to može da smeta, meni lično to ne pravi problem.

Što se tiče skidanja laka, najbolja metoda jeste putem aluminijumske folije. Napravila sam par slika ovog postupka i u narednim danima pokušaću da ubacim i njega kao kratak post, jer verujem da će dosta značiti sad kad krene novogodišnje ludilo i šljokićasti lakovi.

O trajnosti laka ne mogu da pišem, jer kao što svi znate ne držim lak dugo na noktima. Sve ostale sličice su takođe napravljene po svetlom danu. Boja je prava bebi roza nijansa. Šljokice su šestougaone, sitnije nego u drugim lakovima ove serije i boje u kojima su zastupljene su bela i bordo, i mat su. Ako se vide kao svetlo roza ili nešto svetlije bordo, to je taj utisak trodimenzionalnosti koji ja vidim u ovom laku.






Lak je univerzalne nijanse i mislim da dobro stoji svim tonovima kože.

Kako vam se sviđa? Da li imate neki lak iz ove kolekcije ili ste tek odlučili da im pružite šansu?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Replies
    1. Jeste, mnogo je nezan, i zbog toga mi se jako sviđa.

      Delete
  2. iako ne volim ništa roze, ovaj je baš sladak!

    ReplyDelete
  3. Kalendulozid24/12/12 14:41

    Idwm da ga kupim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svideo. Javi utiske.

      Delete
  4. Replies
    1. Dok se ti ne smislis da ih uzmes, njih vise nece biti, pa ti dzabe WL :D Trci po njega.

      Delete
  5. Odličan je!
    (ili to kažem pošto i ja volim sve šljokičaste :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da to kazes samo zato sto je stvarno odlican :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe