Golden Rose - Jolly Jewels no.115

30.12.12



Poslednji u nizu ovih lakova koje ja imam je JJ no.115Ovaj lak je izazvao pometnju među devojkama čim se pojavio. To je zato što jako podseća na China Glaze lak - It´s A Trap-Eze!, iz kolekcije Cirque Du Soleil. 


GR kolekcija se pojavila dve-tri nedelje pre ove CG, i zato je ovaj lak postao toliko popularan. Opet jeftiniji  je i mestom pristupačniji od srodnika, pa ga je masa devojaka kupila. Neke su ga uzele da bi videle da li će se snaći sa ovakvim lakom, da li će moći da ga nose, pa će se onda prebaciti na CG. Mene nije uhvatila pomama za CG, a ni za ovim lakićem. Ipak odlučila sam da i njega uzmem i da vidim u čemu je čar ovog šarenila. Moja prva asocijacija na ovaj lak kad sam ga videla uživo u bočici su Kiki Bombone. Sve boje u jednom pakovanju.

Lak me vraća u detinjstvo. Dok sam ga nanosila, u pozadini tiho je pevalo Bjelo Dugme, pila sam Cedevitu, pojela po neku Kiki karamelu i ponovo sam se osećala kao dete iz bezbrižnih ´80 godina, prošlog veka. Lak je lep i lepo se nanosi. Brzo se suši, pa nanošenje drugog sloja nije problem. Kao jedan sloj, lak bi bio odličan kao toper preko nekog baznog nude ili belog laka. Ja sam ipak nanela dva sloja, i mislim da lak slobodno može i ovako da se nosi, i da to ne umanjuje njegovu lepotu. Čak se dobiju i šljokice novih nijansi.

dnevna svetlost - sunce
veštačka svetlost - blic

Bazna boja laka je mlečno bela. I sa dva sloja dobija punu boju. Što se tiče šljokica, one su stvarno raznobojne: roza, narandzaste, žute, plave, zelene, bele. Sve one dobijaju i druge nijanse sa drugim slojem laka. Pročitala sam da se neke devojke žale na nanošenje ovog laka, da drugi sloj ide teško i da sve "umrlja". Moj savet je da, ako želite da ovaj lak nanosite bez baznog obojenog laka, namažete tanak prvi sloj, ne ostavljajući mnogo šljokica. A drugi naneste malo punije, nameštajući po neku šljokicu na određeno mesto.

Ni sa skidanjem laka nisam imala problem. Skidala sam ga pomoću alu-folije i u jednom potezu skinulo se sve sa nokta. Ponavljam da je baza kod ovakvih lakova obavezna.

Još par slika.





Nadam se da sam vam ovim recenzijama pomogla oko izbora, ili bar nagovorila da uzmete neki lak iz ove kolekcije i da će biti vaš izbor za novogodišnje veče.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Prosto ne znam koji pre da uzmem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedino da na licu mesta napravis uzi izbor i odmah uzmes nekoliko komada :)

      Delete
  2. moj favorit definitivno :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe