Golden Rose - Jolly Jewels no.113

30.12.12



Ostala su još dva laka iz ove kolekcije, koje ja imam, pa ću danas završiti sa obe recenzije. Malo sam požurila, ali samo iz namere da uspem sve ove lakove da prikažem do Nove Godine, jer svaki od ovih lakova može da se nosi na dočeku, jer su svi "šljašteći, gliterasti..." - baš ono što se u Novogodišnjoj noći i očekuje.

Prvi danas po redu je JJ no.113.

Ovaj lak mi se jako svideo još u bočici. Zajedno sa JJ no.109 i no.110 mi je top tri ove kolekcije. Lak je mnogo lep, i bazna boja je prelepa. Ne menja se, nego je ista na svkoaj vrsti osvetljenja. Lak se lako nanosi, i ja imam dva sloja na noktima. Time sam dobila punu baznu barbi-roza boju. Zahvaljujući tome, lak se može nositi sam, u dva sloja, ili kao toper preko nekog drugog roza laka u jednom sloju. Iako nisam ljubitelj tako roza lakova, ovim sam dosta zadovoljna i baš mi se sviđa. Nekako mi sam pogled na ovaj lak podiže raspoloženje.

dnevna svetlost
veštačka svetlost - blic

Što se tiče šljokica i ovde imamo dve veličine i obe su šestouganog oblika. Manje su srebrne, a veće narandzaste. Manje se nekad čine da su bele ili svetlo roza, u zavisnosti od ugla pod kojim ih posmatrate. Što se tiče većih, one su naradzaste boje, ali imaju taj bakatno-zlatni odsjaj. I kod ovog laka ja vidim tu trodimenzionalsnot, sa nanosom drugog sloja. Tada dobijamo tu višebojnu strukturu malih šljokica, pa je lak još lepši.





Kako vam se sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. divotica :)
    poslednja fotka je odlicna :)

    ReplyDelete
  2. Mislim da je ovo prvi swatch ovog laka koji sam vidjela. Jako je lijep.
    Ma, svi su lijepi i najbolje bi bilo odmah kupiti svih 17 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bilo jako tesko da se odlucim. Sad mi je zao sto nisam uzela 108 i 116 umesto neka druga dva, ali dobro. Drugi put :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe