Golden Rose - Jolly Jewels no.111

28.12.12



Ovaj lak, od svih koje sam kupila, mi je možda najveće razočarenje. Još uvek ne mogu da odlučim da li je to do samog laka, ili je to što sam se pošteno namučila da ga slikam. Ni sama ne znam koliko slika sam napravila, i ni jednom nisam bila zadovoljna. Pa sam slikanje ponovila drugi dan. Opet ista priča. Na kraju mi se smučilo i uspela sam da proberem par sličica koje su koliko-toliko dobre da ih postavim na blog. Sve su ispale nekako peskovite, srećom ne mutne pa se sam lak vidi dobro. Slike su napravljene po svetlom danu, ali ne i po suncu. Mada, boja je ista pri bilo kakvoj vrsti osvetljenja.

Najlepše slike sam uspela da napravim u zatvorenom prostoru sa blicem.

dnevna svetlost
veštačka svetlost - blic
Isto kao i lak no.105, tako i ovaj no.111 je jelly i bazna boja u njemu je providno plava. Lak bi lepše izgledao sa baznim lakom u boji, neke nebesko plave nijanse. Ja na slikama imam dva sloja i opet nisam zadovoljna intezitetom boje. Ali, kao nadlak mislim da bi bio odličan.

Šljokice u njemu su bele i zelene, prve manje a druge veće. Bele šljokice postaju svetlo plave nakon drugog nanosa, pa i kod ovog laka vidim efekat trodimenzionalnosti. Što se tiče zelenih šljokica, one se na jakoj svetlosti presijavaju na zlatne nijanse.





Nijansa plave boje u ovom laku je takva da će lepo pristajati svim tonovima kože. Univerzalan je, može se nositi leti i zimi, jer ovakva nijasna plave boje može da bude prava letnja nebesko plava ili zimsko ledeno plava.

Pružiću ovom laku još jednu šansu, da ga probam ponovo kad bude malo lepše vreme. Nadam se da me neće i onda iznervirati.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. baš je nekako krljušast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam odusevljena ovim lakom, mozda preko nekog drugog, ali ovako solo - ne.

      Delete
  2. Replies
    1. I would like to agree with u, but i cant. It nice, but i just cant love it :(

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe