Golden Rose - Jolly Jewels no.110

28.12.12



Ovaj lak me je prijatno iznenadio. A nakon njegovog nanošenja oduševljenje je poraslo. Sve slike su slikane tokom sunčanih momenata, ali njegova lepota nije ništa umanjena po oblačnom danu, ili na veštačkom svetlu. Boja laka i boja šljokica se sa promenom osvetljenja ne menjaju.


Bazna boja je mlečno bela, i nakon dva nanosa čini punu boju. Samim tim bazni lak i boji nije potreban. Boja šljokica su crvene i crne. Prve su veće, druge manje, ali su i jedne i druge šestougaonog oblika. Crvene šljokice imaju zlatno-bakrani odsjaj na suncu.


Ispod laka obavezno koristite sloj baze, zbog šljokica. Same šljokice kod ovog laka nije teško skinuti i sa folijom to ide dosta brzo. Čitala sam na netu da devojke imaju problema sa skidanjem ovih lakova i da moraju da naprave dve ture kako bi ih skinule. Ja nemam taj problem. Ne znam da li je do baze, do skidača ili do dužine držanja folije na noktima, ali posle 10ak minuta ja skinem sve bez problema.

Još koja slika laka.






Posle JJ no.109, ovo je moj favorit. Lak je u istinu prelep i vredi pažnje.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Meni se stvarno sa folijom lako skine, ali kako protrljam, šljokice mi se zalijepe po prstima pa moram da operem ruke. Ali ništa strašno. Baš je lijep, jedva čekam da ga probam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zato ne trljam tuferom, nego jače pritisnem i samo svučem u jednom potezu. Ne ostane mi ni jedna šljokica. Probaj tako.

      Delete
  2. baš je lep, kao neki puding!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo jedem puding od čokolade, i moram reći da si ih odlično uporedila :) Stvarno daje taj efekat!

      Delete
  3. ja i dalje stojim pri tome da izgleda kao makovnjaca :) divan je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakog asocira na nesto drugo :) Ali je lep.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe