Golden Rose - Jolly Jewels no.106

27.12.12



Imala sam sreće pa prilikom slikanja ovog laka bilo je par sunčanih momenata. Zadovoljna sam kako su slike ispale i srećna sam što se vidi pravi efekat ovog laka. Za razliku od svih svojih prethodnika, ovo je lak bez bazne boje ali sa jako gustim šljokicama. Iz tog razloga se može nanostiti bez velike pažnje, ali sa opet mora da se pazi jer se mogu desiti ćelava mesta koja ostaju prilikom povlačenja drugog sloja (kao što je ostao meni na noktu palca u donjem levom uglu).

Zbog velike zbijenosti i gustine šljokica na suncu se čini kao da imate gomile sitnih cirkona po noktima. 


Boje koje su zastupljene među šljokicama su ljubičasta, zelena, zlatna i tirkizno plava. Sve one se međusobno preklapaju i čine lep spektar. Lak se može nositi samostalno ili preko nekog drugog laka, preporučljivo je da bude crne, tamno ljubicaste ili tamno zelene boje. Mislim da sa tim lakovima kao bazom izgleda prelepo.

Ja sam ipak koristila samo dva sloja laka, bez obojenog baznog laka. I nije uopšte loše ispao. Ali moram vam reći da na suncu baš sija i "šljašti", i nostiti ga ovako samo je za hrabre i luckaste. Iako se može na prvi pogled učiniti da će skidanje ovakvog laka biti teško, ali ako ga skidate metodom alu-folije, nije nikakav problem. Sa svakog nokta lak je skinut u jednom potezu i bez problema.






Ako sta ljubitelj nečeg malo drugačijeg, pored klasičnog crvenog i zlatnog laka za nokte, koji se obično "nosi" na novogodišnjem dočeku, ovaj lak je odličan za takvu priliku.

Šta mislite o ovom "šarenilu"? Jeste li kupili sebi neki lak iz ove kolekcije? Ako još uvek niste, nadam se da će vam moje recenzije pomoći.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Ja bih rekla da je ovaj lak dušu dao za piknik. Podseća me na začinske biljke takođe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak je odlican, sad kad pogledam slike nasmejem se. Eto kako deluje na mene :)

      Delete
  2. divan, ali ga ja ipak preskacem, nije dospeo na moju WL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da nisi bila nesto odusevljena njima. Jedva cekam da procitam tvoje utiske za ostale.

      Delete
  3. Lijep je hmmm zeleno na noktima, što da ne. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek treba probati nesto novo, ono sto nije svojstveno nama samima :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe