Golden Rose - Jolly Jewels no.105

25.12.12



Drugi GR JJ lak čiju ću rezenciju uraditi danas je JJ no.105.Sve slike su napravljene po svetlom, ali ne i sunčanom danu. Boja je realna, ali za razliku od no.109, nešto slabijeg inteziteta. Sam lak je jelly i boja u njemu ima izgled "vodnjikavog". Ja na slikama imam dva sloja, i opet nije potpuna pokrivenost u boji. Ovaj lak bi mnogo bolje izgledao sa lakom slične svetlo ljubičaste nijanse kao podlogom. Onda dva sloja no.105 preko i dobio bi se odličan efekat. Ja na žalost nemam tako svetlu nijasnu ljubičastog laka, pa ostavljam vama na igranje i maštu.

Što se tiče šljokica u ovom laku, mnogo su lepe i ima ih u dve veličine, i sve su šestougaonog oblika. Velike su zelene boje, a manje ljubičaste. Takođe i u ovom laku ja vidim taj utisak trodimenzionalnosti posle drugog sloja.


I još malo slika napravljenih po svetlom danu.






Lak mi je lep, ali nisam toliko oduševljena koliko lakom no.109. Daleko od toga da ga treba izbegavati, ali po meni nije pogodan za samostalno nošenje, ako želite neki jači efekat. U tom slučaju, poželjno je koristiti bazni obojeni lak.

Kako se vama sviđa ovaj? Jeste li ga testirali možda? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

9 comments

  1. i ovaj je jedan od onih na WL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces ih uskoro udomiti :)

      Delete
  2. Baš sam ga juče probala. Isto nisam imala takvu nijansu ljubičaste, pa sam ga mazala preko rozog i baš mi se sviđa. Kombinacija zelenih i ljubičastih šljokica me kupila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene su sljokice kupile :)

      Delete
  3. mislim da bi on bio super za neki jelly sendvič.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas to, ovako solo nije mnogo impresivan.

      Delete
  4. Moram reći da sam malo razočarana što na noktu bazna boja nije intenzivna kao u bočici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam zelela da bude jaca bazna boja, ali... Zato ga i treba nositi preko nekog baznog laka.

      Delete
  5. Anonymous27/7/13 16:00

    Imam ovaj lakic i jako ga volim :)
    A da, sa ljubicastim lakom kao bazom je bolji :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe