Flormar Supermatte M117

3.12.12



Što se tiče Flormarovih lakova, već sam naglasila da ih baš volim. Ova linija Supermatte lakova je odlična. Sviđaju mi se u svakoj stavci: mazanju, pokrivenosti, trajanju. Ova nijansa je jako lepa, i boja vuče od roza-kajsijaste pa do lepe nežne roza nijanse. Kako sam ja lak slikala na suncu, njegova boja je prava koralna sa roza podtonom.

Prava prolećno/letnja bojica. Lak je čista krema, dovoljan je i jedan gušći sloj, ali dva tanja sloja su savršena za njegovu formulu. Ne ostaju tragovi četkice, niti balončići, srednje je gustine. Završnica laka nije u potpunosti mat, već ima blagi sjaj. Ja na slikama imam jedan sloj tc, jer nisam ljubitelj mat ili polumat lakova.

Sve slike su slikane na suncu.








Kako vam se sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Lepa boja, osvezava ovo tmurno vreme! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno osvezava i prstici budu nekako veseli :)

      Delete
  2. Lijepa boja, ali meni ne stoji bas najbolje. Zadnja slicica mi se jako sviđa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Mislim da je ova boja za svetle, hladne tipove.

      Delete
  3. Slažem se da je nijansa prelepa ali ni meni ne stoji sjajno, nažalost :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta. Mozda je stvar navike.

      Delete
  4. Lep lak ali meni nikako nije cucnuo pa je otisao dalje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar i tebi?! Ja sam bas mislila da ima dosta devojaka kojima ova boja bas "cuci".

      Delete
  5. Fino ti stoji ova nežna bojica.

    ReplyDelete
  6. Imam ga, nosila sam ga par puta letos, ali jos nisam odlucila da li ga volim i da li zelim da ga zadrzim. Lep je, al nisam najsrecnija kako mi stoji. Na tebi je odlican.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mozda da ga probas u nekom posebnom raspolozenju, pa onda presudis.

      Delete
  7. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much! I saw yours, its very good! We can follw each other, no problem :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe