China Glaze - Tickle My Triangle

10.12.12



Prošlim guest postom je istovremeno napravljen i mali uvod u narednih nekoliko posotva u kojima ću napraviti recenzije holo lakove koje ja imam. Imam ih jako malo, neki su China Glaze neki OPI. Krenuću sa opisom jednog holo CG laka, od čitava dva koliko ih posedujem. 

Ovog puta izbor je pao na Tickle My Triangle (TmT u daljem tesktu).

Ovaj lak je iz iste kolekcije kao i lak koji vam je Merry predstavila. Kao što je Merry napisala, lak je deo Kaleidoscope kolekcije za 2009 godinu. Cela kolekcija je na slici dole, ali moram da napomenem da ovo nije moja fotografija. Kako nisam uspela da nađem sliku koju je CG stavio kao zvanicnu sliku za promociju, našla sam ovu i ovim putem se zahvaljujem autoru (iako podataka o njemu nema).


TmT je čisto roza lak sa holografskom završnicom. Kada se spomene "holo efekat" odmah se pomisli na sve boje koje se prelivaju, i tako se stvara "duga na noktima". Sa ovim lakom to stvarno jeste tako. Dobija se prelepa tačkasta duga, koja je različitog inteziteta u zavisnosti od vrste osvetljenja. Najlepši je na jakom sunčevom svetlu ili na jakoj veštačkoj svetlosti. Po oblačnom danu, i u senci ovaj lak gubi svu svoju lepotu. Iz tog razloga smatram da su holo lakovi pravi lakovi za leto i kasno sunčano proleće. Tad su najlepši i nezamenljivi.


Jedan sloj laka nije dovoljan za kompletnu pokrivenost. Ja na slikama imam dva, ali tri tanja sloja bi bila odlična. Lak sam namazala bez top coat-a, jer sam od prvog dana imala utisak da tc malo utiša holo efekat ovog laka. I ostale holo lakove uglavnom nanosim bez tc, ali obavezno sa bazom jer tako traju dosta duže. Mada možete se poslužiti i sa malim lukavstvom za duže trajanje holo lakova: nakon dva sloja namžete tc, pa onda još jedan sloj laka. Tako će i duže trajati, što inače nije jača strana ovog laka. Dosta brzo se izliže na vrhovima noktiju.

Struktura osušenog laka na noktu je glatka kao staklo. Jako brzo se suši, i dok se završi sa prvim nanosom druge ruke, može već da se počne sa drugim nanosom prve.







Ovaj lak se više ne proizvodi, kao i ostali iz ove kolekcija. Ako negde naletite na neke ostatke, obavezno ih uzmite jer su prelepi.

Kako vam se sviđa? Jel imate neki lak iz ove kolekcije, ili neki drugi holo lak?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Lep je :) jedini holo kog imam je 2NITE, ali ga nesto slabo nosim. U nacelu, vise mi se svidja sama ideja holo lakova, nego kako oni izgledaju na mojim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda je stvar navike. Probaj nekoliko dana, pa proceni osecaj.

      Delete
  2. uh kako je mocan! ne zna se koji je bolji, ovaj ili onaj plavac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je licno plavac lepsi. Ili je valjda ono "kod komsije je zelenija trava" :D

      Delete
  3. Leeeep je, nije mnogo upadljiv, može da prođe za svaki dan, a opet sija. Mislim da mi se sviđa više od mog plavog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, moze da prodje za svaki dan. Nemoj da zalis sto imas plavi, jer njega nigde nema, a prelep je :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe