China Glaze - Ruby Pumps

31.12.12



Konačno je stiglo i to veče, zbog kojeg su svi euforični već mesec dana. Večeras se opraštamo od Stare 2012 godine, i puni nade dočekujemo Novu 2013 godinu. Ovo je noć kada iza nas ostavljamo sve ono ružno što se desilo, i na kratko se prisetimo svih onih divnih događaja koji su nam obeležili proteklu godinu. Ne znam kako vama, ali meni je 2012. donela mnoge divne trenutke, dok sam se trudila  da one loše što pre zaboravim i oprostim. Kad pogledam iza sebe i kad saberem utiske, za mene 2012. je bila jako dobra godina. Izlazim iz nje srećnija i ispunjenija nego ikad, i za mrvu pametnija nego pre 365 dana.

Kažu da u Novogodišnjoj noći treba nostiti nešto crveno, da se otera maler. Nisam ljubitelj crvene boje, sem  u detaljima. Zato je moj crveni detalj 3 godine unazad crveni lak. I uvek isti izbor - China Glaze Ruby Pumps (70577).

Ovo je moj prvi CG lak, i lak koji me je uveo u lakoholičarski svet i zbog kojeg sam zavolela lakove. Lak je deo praznične novogodišnje kolekcije za 2009 godinu, Sleigh Ride.


Ja jednostavno obožavam ovaj lak, i emotivno sam vezana za njega. Ne mogu da se odlučim da li je lepši na suncu, u senci ili na veštačkoj svetlosti. U sva tri slučaja do izražaja dolazi prava crvena boja, bogata sitnim glitterom. Na suncu je nešto svetlija nijansa, dok je u senci malo tamnija crvena. Svakako, boja je prelepa.


Jednom rečju lak je predivan i nemam mu ni jednu zamerku. Prelepo se maže, dva sloja su sasvim dovoljna. Može i kao nadlak preko nekog drugog crvenog laka, ali lično mislim da njegova lepota dolazi do izražaja ako se on nosi kao solista. Boja je prava, kako bih ja rekla, Deda Mraz odelo, crvena. Sam lak je jelly, i na kraju sam ima visok sjaj i top coat nije ni potreban. Iako ima glitter, posle sušenja ne ostavlja reljef na noktima. Nešto se sporije suši, pa mu treba dati malo vremena. Gustina laka je takva, da četkica naprosto klizi po površini nokta.

Što se tiče glittera, on daje različite nijanse u zavisnosti od osvetljenja. Na suncu je crven  za zlatasto-narandzastim odsjajem, a u senci se preliva u nijansama od svetlo do tamno crvene.U oba slučaja daje poseban šarm ovom laku.







Mnogo puta sam pokušala ovaj lak da nosim tokom leta ili proleća, ali nekako mi nije to -TO. Ni sama ne znam da objasnim zašto. Ali ovaj lak mene podseća na zimu, Deda Mraza, sneg, crvene ukrase za jelku, Štarkove cherry bombone... Zato ga uvek nosim samo zimi i za Novu Godinu.

Ovaj lak je po meni (ono što se naziva) "must have" i zaslužuje da bude u svakoj kolekciji. Izuzetno je popularan, ali se može naći i nije deficitaran.

Kako vam se sviđa ovaj crvendać? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. nekad je dovoljno i da smo samo mrvicu pametniji!
    lepo je imati neke konstante, poput novogodišnjeg laka! crveni je stvarno klasika, ali se ja uvek u zadnjem trenutku odlučim za odeću i često ispadne narandžasta ili ljubičasta, pa ne ide :(

    sve naj u sledećoj godini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ta mrvica mnogo znaci. Neke const nisu samo one udzbenicke i suvoparne, neke su lepe i sljokicave. Da su ove papirne bile ovako crvene, mozda bi meni bilo zabavnije, tamo u onoj nasoj sumornoj zgradi :)

      I tebi sve najlepse u 2013. :)

      Delete
  2. Odlicno ti stoji! Srecna nova godina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Sve najlepse tebi i tvojoj porodici u nastupajucoj Novoj godini :)

      Delete
  3. i meni je sinoc na noktima bio ovaj lepotan, a i jos dve drugarice su se takodje odlucile za njega :D

    srecna nova draga, sve najbolje i najlepse :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je, zar ne? :) Drugarice takodje imaju dobar ukus :)

      Hvala draga, i ja tebi zelim sve najlepse.

      Delete
  4. Bez dileme je od svih lakova koji postoje upravo ovaj najvise novogodisnji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se slazes sa mnom. Prava novogodisnja crvena boja :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe